شمشیربازی قهرمانی جهان؛ ناکامی نمایندگان اپه ایران از صعود به جدول اصلی

به گزارش رکنا، در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر، رقابت اسلحه اپه مردان برگزار شد و 2 نماینده ایران توانستند از مرحله گروهی صعود کنند.

امروز(شنبه) در اپه مردان هم ایران نماینده داشت و محمد رضایی، محمد رضایی‌طادی و محمد رحیمی به رقابت با حریفان خود پرداختند. در مرحله گروهی این مسابقات محمد رضایی با نمایندگان کره‌جنوبی، لوگزامبورگ، اسلواکی، سوئد، آمریکا و هنک‌کنگ همگروه بود که نماینده کشورمان با 2 برد و 4 شکست به کار خود پایان داد. او در پایان در رده 119 جای گرفت به جدول ۱۲۸ نفره راه یافت.

همچنین محمدرضایی‌طادی به مصاف با شمشیربازانی از مصر، شیلی، اسپانیا، عراق، بلژیک و آلمان پرداخت و در نهایت با 6 شکست از دور مسابقات کنار رفت. او در نهایت به جایگاه 163 بسنده کرد و از حضور در جدول اصلی بازماند.

محمد رحیمی دیگر نماینده کشورمان هم با ورزشکارانی از اکراین، آذربایجان، هندوستان، کویت، سوئیس و برزیل مصاف داد و در پایان با 5 برد و یک شکست و قرار گرفتن در مکان ۳۱ گام  به جدول اصلی گذاشت.

در نخستین دیدار از جدول ۱۲۸ نفره محمد رضایی با شمشیربازی از هند مصاف داد و در پایان با شکست ۱۵ بر ۱۰ سونیل کومار هندی گام به مرحله دوم جدول اصلی گذاشت. او در این مرحله با ریچارد اشمیت از آلمان مسابقه داد و با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ مغلوب شد و از صعود به جدول اصلی بازماند.

همچنین محمد رحیمی دیگر نماینده کشورمان در این مرحله و در بازی نخست خود به مصاف خواکین باستوس از شیلی رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۹ بر ۸ تن به شکست داد از حضور در جمع ۶۴ نفر برتر بازماند.

انتهای پیام/

کدخبر: 804479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟