تلاش منچسترسیتی برای خرید نیمار

به گزارش رکنا، یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال جهان، نیمار در تابستان امسال پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه که باعث شد مدیر فوتبال فرانسوی باشگاه پاریسی شود، به جدایی از پاری سن‌ژرمن لینک شده است.

امباپه علاقه‌ای به حفظ بازیکن برزیلی در باشگاه ندارد و پاری سن‌ژرمن در تابستان امسال آماده پیشنهادات است، هر چند طبق گزارش‌ها، باشگاه‌های زیادی با گران قیمت‌ترین فوتبالیست تاریخ پیوند خورده‌اند.

با این حال، اکنون طبق گزارش جاش ویلسون، قهرمان لیگ برتر انگلیس به خرید این ستاره برزیلی لینک شده است، زیرا منچسترسیتی 2 مهاجم کلیدی دوران پپ گواردیولا به نام‌های رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس را از دست داد.

بر اساس این گزارش، با توجه به ترک استرلینگ و ژسوس، این بدان معناست که سیتی اکنون می‌تواند دستمزد نیمار را که مبلغ زیادی است، بپردازد. گواردیولا همیشه نیمار را می‌خواست، اما دستمزدهای او خیلی بالا بود و هرگز به نظر نمی‌رسید که پاری سن‌ژرمن حاضر به فروش او شود. 

اکنون همه چیز تغییر کرده زیرا PSG به این ستاره 30 سالگی اعلام کرده حاضر است از ضررهای خود بکاهد و فقط به دنبال دریافت 50 میلیون پوند برای بازیکنی است که 198 میلیون پوند برای آن در سال 2017 پرداخت کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 804426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟