چترنور: برای ضربات ایستگاهی تصویرسازی می‌کنم

به گزارش رکنا، افسانه چترنور در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی بانوان و 2 پیروزى در مسابقات کافا اظهار داشت: ما قبل از اعزام به کافا ۷ روز بیشتر تمرین نداشتیم.زیر نظر خانم‌ها آزمون و جهان نجاتی تمرین را شروع کردیم و طوری کادرفنی برنامه‌ریزی کرد که بازیکنان بدون آسیب‌دیدگی وارد مسابقات شوند.

وی افز‌ود: با توجه به اینکه لیگ تمام شده بود کادرفنی در ۷ روز فرصت روزی یک جلسه تمرین در نظر گرفت چون نمی‌خواستند فشار زیادی به تیم وارد شود.

چترنور در مورد بازی اول مقابل قرقیزستان عنوان کرد: در بازی اول از نظر شرایط بدنی آماده نبودیم و در افت بودیم اما خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. در این مسابقه کادرفنی به بازیکنان جوان میدان دادند.

این بازیکن تصریح کرد: در بازی قرقیزستان یکسری نقاط قوت و ضعف داشتیم که در بازی با تاجیکستان نقاط قوتمان را بیشتر کردیم.همین باعث شد در همان دقایق اول گل بزنیم و بعد هم که چهار گل دیگر زدیم.فعلأ قدم به قدم جلو می‌رویم و به بازی ترکمنستان فکر می‌کنیم.می‌خواهیم تا رسیدن به بازی با ازبکستان همه نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم تا به قهرمانی برسیم.

چترنور زننده 2 گل ایران مقابل تاجیکستان تاکید کرد: این برای چندمین‌بار بود که از روی ضربه ایستگاهی گل می‌زدم.چون به ضربات ایستگاهی علاقه دارم در تیم ملی، لیگ و حتی جام باشگاه‌های آسیا برای زدن ضربات ایستگاهی همیشه تصویرسازی می‌کنم و به هدفم هم می‌رسم.

وی بیان کرد: خداراشکر که مقابل تاجیکستان لحظه حساسی گل زدیم.این باعث شد تیم مقابل از هم بپاشد. البته تاجیکستان مقابل ما خوب بازی کرد. این تیم‌ها هر سال پیشرفت بهتری از قبل دارند.مقابل قرقیزها یک گل زدیم که بدن‌های خودمان در افت بود.تاجیکستانی‌ها به ما در خط جلو فشار وارد کردند اما توانستیم با پاسکاری و بازی رو‌ به جلو گل‌های زیاد بزنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 804189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟