رافینیا: از هواداران می خواهم انتظار بازیکنان جنگنده از من داشته باشند/ مدت ها بود انتخاب اولم بارسلونا بود

 به گزارش رکنا، رافینیا رسما بازیکن بارسا شد و به همین دلیل عصر امروز (جمعه) در نیوکمپ معارفه شد و چند دقیقه ای با رسانه ها صحبت کرد.

درباره حضورت در بارسلونا:

چندین بار با ژاوی صحبت کردم و این افتخار بزرگی بود او بازیکن فوق العاده ای بوده است و به عنوان مربی در حال ساختن حرفه ای فوق العاده ای است او به من گفت که می توانم به تیم کمک کنم و به نظرم بتوانیم ترکیب تیم را کامل ب کنیم. آرزو دارم که بازیکن مهمی باشم و آرزوی مربی برای من هم همین است.

بارسا:

از زمانی که رونالدینیو به بارسا آمد من این تیم را دنبال می کنم. وقتی از برزیل هم رفتم کماکان بارسا را زیر نظر داشتم اگر نصف رونالدینیو در بارسا موفق شوم کافی است. هرکسی راه خود را دارد و مانند دکو روی من تاثیر زیادی داشتند همچنین وقتی نیمار هم به بارسا آمد تاثیر زیادی روی من داشت آن ها برزیلی های بوده اند که تاریخ سازی کرده اند و من هم رویای تاریخ سازی در اینجا را داشتم.

عناوین:

بارسا به دلیل عظمتی که دارد باید برای تمام عناوین بجنگد و همیشه به قهرمانی فکر کند من رویای بازی در اینجا را داشتم و با توجه به پتانسیلم بارسا را انتخاب کرده ام. هدف کسب عناوین است و من تمام تلاشم را می کنم.

انتخاب بارسا:

از اول تصمیم همین بود. المانی و دکو نهایت تلاش خود را برای این انتقال انجام دادند و حتی خانواده ام هم از من حمایت کردند من قبلا تصمیمم را گرفته بودم ولی باید با بعضی واقعیت ها کنار می آمدم تصمیم درستی گرفته ام و مطمئنم اشتباه نکرده ام.

عدم شناخت هواداران:

این طبیعی است. برزیلی ها هم من را زیاد نمی شناسند من بازیکنی هستم که همیشه خواهان پیروزی ام و می خواهم بهترین عملکردم را برای باشگاه و تیم داشته باشم. هوادران می توانند انتظار یک رافینیا جنگنده را داشته باشند.

موفقیت فردی:

به نظرم وقتی کار گروهی خوب پیش برود کار شخصی هم همینطور خواهد بود. من تمام تلاشم را می کنم که به تیم کمک کنم و از این طریق می توانم برای عناوین فردی هم موفق باشم.

لواندوفسکی:

می توانم تصور کنم به بازیکنانی که اینجا هستند پاس گل بدهم اگر رییس نمیخواهد در خصوص بازیکنانی که اینجا نیستند صحبت کند پس من هم همین کار را خواهم کرد.

 

کدخبر: 804050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟