علوی: هنوز زمان و مکان اردوی فولاد مشخص نیست/ درخصوص وریا خبر جدیدی نیست

محمد علوی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد اردوی آماه سازی و برون مرزی تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: اردوی خارجی در برنامه ما است اما هنوز زمان و مکان آن مشخص نیست. فعلأ همه تمرکز را روی اردوی تهران و آماده‌سازی تیم گذاشتیم. مسئولان به شدت پیگیر جذب بازیکنان مورد نظر بودند و نفرات لازم را جذب کردیم. تلاش زیادی در این راه شد و جای تقدیر دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه فولاد خوزستان از جذب وریا غفوری پشیمان شده است؟ گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم. این تعاملی بین مربی و مدیرعامل باشگاه است. قطعأ از این جریانات گرشاسبی با خبر است. این که او زمانی در لیست فولاد بود و هنوز است یا نه در حیطه اختیارات من نیست و از آن بی‌خبرم پس ترجیح می‌دهم اظهارنظر نکنم تا باشگاه نظر خود را اعلام کند.

مدیر تیم فولاد در مورد رضایت کادر فنی از یارگیری‌ها تصریح کرد: باشگاه سعی کرد طبق لیست جواد نکونام همه نفرات مورد نیاز را جذب کند. فکر می‌کنم کادرفنی راضی باشد. ما جام باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم و می‌خواهیم در لیگ نیز حضوری قدرتمند داشته باشیم. از این رو نیاز بر این بود که نفرات خوبی بگیریم. شاید در برخی موارد به دلیل افزایش قیمت‌ها موفق به جذب برخی بازیکنان نشدیم چرا که بودجه ما نیز محدود و مشخص است اما تلاش شد در این مدت خواسته کادر فنی برآورده شود و امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 803707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟