برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی روئینگ

به گزارش رکنا و طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، تست انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان در مواد تکنفره برای گزینش نفرات اعزامی به مسابقات پیش‌رو در دریاچه آزادی برگزار شد.

این تست در مواد تکنفره بانوان و آقایان در مسافت ۲ کیلومتر برگزار شد. همچنین تیم بانوان ابتدا در 2 مسابقه مقدماتی رقابت کردند و سپس مسابقات فینال برگزار شد.

در گروه اول مقدماتی بانوان نازنین ملایی با زمان ۸:۰۷.۳۶ دقیقه، مریم امیدی‌پارسا با زمان ۸:۱۱.۵۲ دقیقه، کیمیا زارعی با زمان ۸:۱۹.۶۰ دقیقه و مریم کرمی با زمان ۸:۳۶.۵۹ دقیقه اول تا چهارم شدند.

در گروه دوم مقدماتی بانوان مهسا جاور با زمان ۸:۰۴.۴۶ دقیقه، فاطمه مجلل با زمان ۸:۰۷.۲۷ دقیقه، زینب نوروزی با زمان ۸:۱۵.۳۵ دقیقه و شکیبا وقوفی با زمان ۸:۱۶.۵۰ دقیقه اول تا چهارم شدند.

در رقابت فینال آقایان امیرحسین محمودپور با زمان ۷:۲۰.۰۰ دقیقه، شیرزاد قادری با زمان ۷:۳۵.۰۰ دقیقه و میلاد اله‌وردیان با زمان ۸:۳۷.۰۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در رقابت فینال بانوان نیز نازنین ملایی با زمان ۸:۰۱.۹۱ دقیقه اول شد و مهسا جاور با زمان ۸:۰۴.۷۷ دقیقه، مریم امیدی‌پارسا با زمان ۸:۱۴.۰۲ دقیقه و فاطمه مجلل با زمان ۸:۱۷.۹۶ دقیقه دوم تا چهارم شدند.

تست انتخابی مواد 2 نفره تیم ملی روئینگ نیز شنبه ۲۵ تیرماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 803320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟