فولادی‌راد: امیدوار به کسب نتایج خوب تیم ملی سپک تاکرا در رقابت‎های جهانی هستیم

علی فولادی‌راد در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی سپک تاکرا پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: اردوها را پیش از عید شروع کردیم زیرا هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی بود که متاسفانه این رویداد به تعویق افتاد. حضور در این بازی‌ها یک گام رو به جلو برای ما محسوب می‌شد تا بازیکنان آبدیده شوند اما به هر حال سعی ما بر این است در رقابت‌های جهانی با نهایت آمادگی حاضر شویم.

وی افزود: پس از کنسل شدن بازی‌های هانگژو تصمیم گرفتیم تمرکز خودمان را به مسابقات جهانی معطوف کنیم. خداراشکر تا الان 5 اردو پشت سر گذاشته‌ایم و اردوی جدید از 15 تیر در کرمانشاه شروع شده و تا 2 هفته ادامه دارد. تصمیم به این داریم تا شنبه هفته آینده نفرات نهایی را اعلام کنیم. جا دارد از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا که با وجود شرایط سخت اقتصادی همه جوره هوای تیم را دارد، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

index

دبیر انجمن سپک تاکرا در پاسخ به این سوال که باید انتظار چه نتایجی از تیم ملی داشت، بیان کرد: بدون تردید هم بازی‌های آسیایی و هم مسابقات جهانی مانند یک المپیک کوچک برای ما محسوب می‌شوند. البته خوشبختانه با حضور رضا رستمی سرمربی ایرانی که از تجربه بالایی برخوردار است و همچنین تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان امیدوار به کسب نتایج قابل قبول در رقابت‌های جهانی بانکوک هستیم. این مسابقات یک محک جدی است زیرا پس از 3 سال دوباره شرایط حضور در یک مسابقه رسمی برای ما فراهم شده است.

فولادی‌راد در پایان در مورد اینکه تیم ایران در چه بخش‌هایی برای رقابت‌های جهانی تیم اعزام می‌کند، اظهار کرد: ما برای بخش آقایان در 3 رشته تیمی، 3 نفره و 4 نفره شرکت می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم به مدال‌های خوشرنگی دست پیدا کنیم. در بانوان نیز در بخش 2 نفره، 3نفره و 4 نفره حاضر می‌شویم. رویا جعفری هدایت تیم بانوان را بر عهده دارد که امیدوارم پس از 3 مرحله اردو بتواند نتایج خوبی همراه با تیم ایران در رقابت‌های جهانی کسب کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 803311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟