عطابخش: سقف فوتبال کوتاه‌تر از والیبال است

به گزارش رکنا،‌ امیر عطابخش در مورد جلسه تبلیغات محیطی اظهار داشت: جلسه خوبی بود و باید اینگونه جلسات مستمر باشد. نه تنها در این مورد بلکه باید در زمینه های فنی هم مدیران باشگاه‌ها کنار هم جمع شوند. به نقطه نظراتی رسیدیم و قرار شد یک کمیته 7 نفره مباحث را بررسی کنند تا در مورد درآمدزایی لیگ اتفاقات خوبی بیفتد. متاسفانه سقف فوتبال ما یک مقدار کوتاه است و باید بلندتر شود. باید مدیران باشگاه‌ها با هم تعامل بیشتری داشته باشند و کسی تک روی نکند. با اتفاقاتی که در این جلسه افتاد، فکر می‌کنم سقف فوتبال بالاتر برود.

وی در مورد اینکه چقدر از تبلیغات محیطی درآمد داشتید، گفت: فکر می‌کنم کمر از 4.5 میلیارد بوده است و اصلأ کفاف نمی‌دهد. ما یک جام باشگاه‌های آسیای والیبال را برگزار و 10 میلیارد درآمدزایی کردیم، آن وقت چطور یک فصل لیگ برتر کمتر از 4.5 میلیارد است.بحثی که وجود دارد این است که سقف فوتبال کوتاه است و حق پخش هم مشخص نیست. باید یک جلسه‌ای هم با صدا و سیما و واحد بازرگانی‌شان برگزار کنیم و تکلیف این کار مشخص شود. خیلی از اپلیکیشن‌های دیگر هم هستند که می‌توانند خیلی بهتر فوتبال را پخش کنند و رقیب باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد برکناری بهاروند، گفت: خودم هم شب گذشته متوجه این موضوع شدم. در این مورد اصلأ در این جلسه صحبت نشد. مدیران باشگاه‌ها یک سری از نظم و انضباط برگزاری لیگ را از بهاروند می‌دانستند.

عطابخش در خصوص اینکه در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی هم در این جلسه بحث شد یا خیر، عنوان کرد: در این جلسه هیچ بحثی در این خصوص نشد. امیدواریم اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد. فعلأ باشگاه‌ها برای تیم ملی تصمیم‌گیر نیستند. هیات رییسه و فدراسیون هستند.امیدواریم اتفاقی نیفتد که دودش در چشم همه برود.

وی در مورد ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه نه در سامانه و نه در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی نشده بود. من خودم در سامانه ثبت‌نام کردم اما نگفته بودند که باید مدارک را تحویل دهید و من جا ماندم. کسانی که ثبت‌نام کردند، حتما یک چیزی دیده‌اند که این کار را انجام دادند.

انتهای پیام/

کدخبر: 802971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟