ماجدی: مدیران عامل باشگاه‌ها باید ارتباط نزدیک‌تری با هم داشته باشند

به گزارش رکنا، به نقل از فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در پایان نشست هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌ها در مورد تبلیغات محیطی، اظهار داشت: جلسه امروز به‌جز بحث تبلیغات محیطی به خود بنده خوراک جدید داد. من خودم فرزند فوتبالم ولی امروز فهمیدم باید با مدیران عامل باشگاه‌ها به طور مستمر جلسه داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت‌ها بررسی شود تا بتوانیم شرایط بهتری برای فوتبال باشگاهی کشور رقم بزنیم. اهل شعار نیستم اما اگر به حرف‌هایمان عمل کنیم شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: کمبود منابع مالی شرایط سختی را برای باشگاه‌ها رقم زده است. ما از هم خیلی دور هستیم باید بهم نزدیک‌تر شویم و همدل و همکار باشیم به عنوان یک فوتبالی می‌گویم باید در کنار هم باشیم تا لیگ بهتری داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر مطلبی در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال قانون شد همه به آن احترام بگذاریم. خواهش می‌کنم قانون و ابلاغیه‌ها را به طور جدی اجرا کنیم. سازمان لیگ و باشگاه‌ها همه یکی هستند. باید به مسائل اخلاقی بیشتر توجه کنیم. در دنیا مسابقات بین‌المللی را می‌بینیم و می‌دانیم هزینه‌های تبلیغات بر روی بازوی بازیکنان چقدر است ولی آن‌ها کلمه احترام را روی پیراهنشان درج می‌کنند. ما که مسلمان هستیم باید به این مسائل بیشتر توجه کنیم. از صدا  سیما نیز می‌خواهم به رشد و توسعه  فوتبال بیش از گذشته کمک کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 802958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟