واکنش درستکار به اتفاقات روز یکشنبه در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش رکنا، پژمان درستکار درباره انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که روز یکشنبه برگزار شد، اظهارداشت: همان طور که مردم شاهد بودند مسابقات خوبی برگزار شد. حرف من گواه تایید حرف وزیر ورزش بود مبنی بر اینکه که در چند سال گذشته چنین انتخابی را نداشتیم. بدون اینکه تبعیض قائل شویم چرخه‌ای تعریف شد که روز یکشنبه جامعه ورزش و کشتی از آن لذت بردند. هر چقدر انتخابی با بزرگان ورزش با حضور مردم باشد و آن‌ها داخل کشور کشتی بگیرند اقبال مردم بیشتر می‌شود‌. یکشنبه روز پیروزی کشتی بود.

وی درباره شلوغی‌هایی که بعد از برتری حسن یزدانی رخ داد، گفت: این شور و اشتیاق و علاقه مردم نشان می‌دهد کشتی بین مردم جایگاه دارد، آنها عکس می‌اندازند تا با او خاطره داشته باشند. کشتی جایگاه بزرگی دارد اما به لحاظ انضباطی احساس می‌کنم نیاز به مراقبت داریم تا اتفاقی برای ورزشکاری نیفتد که باعث پشیمانی شود. امیدوارم هماهنگی‌ها در آینده بیشتر شود این اتفاقات نشان می‌دهد کشتی جذابیت خود را دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که با اتفاقات یکشنبه مصدومیتی برای شما، یزدانی و قاسم‌پور رخ داده، بیان کرد: مصدومیت شدید نبود اما دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم چون جذابیت مسابقات آنقدر زیاد بود نمی‌خواهم حاشیه بر متن غلبه کند. عکس انداختن با مردم باعث افتخار است اما سیستمی که باید باشد تا مردم را هدایت کند تا اتفاقی نیفتاد.

درستکار درباره اینکه برخی این انتقاد را داشتند شما می‌توانستید ۲ انتخابی دیگر را در تهران برگزار کنید چرا آن‌ها به تونس اعزام می‌شوند، گفت: چرخه‌ای را اعلام کرده بودیم و خارج از چرخه کاری نکردیم. در برخی از اوزان شاید لازم باشد کشتی‌گیران با موقعیتی که دارند در عرصه بین‌المللی مورد ارزیابی قرار بگیرند. در ادامه این چرخه کادر تصمیم گرفت مسابقه انتخابی دو وزن در تونس برگزار شود که فی‌البداهه نبود و به صورت تعریف شده بود.

وی همچنین در خصوص اینکه لیست کامل شما هنوز برای بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام نشده، عنوان کرد: چرخه انتخابی برای جهانی بر هر چیزی ارجح است، می‌خواستیم نفراتی را انتخاب کنیم که از دل آن نفرات کشورهای اسلامی هم مشخص شوند. یک مسابقه‌ انتخابی در ۲ وزن قرار است ۲۷ تیر برگزار شود، ۲ وزن هم به تونس می‌روند و احتمالأ تا ۲۷ یا ۲۸ تیر اسامی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 802928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟