چراغ سبز بارسلونا برای فروش ستاره هلندی

به گزارش رکنا، رسانه اسپانیایی «آاس» فاش کرد هر چقدر خوان لاپورتا مخالفت خود را فروش دی‌یانگ اعلام کرده، اما واقعیت این است که در پشت صحنه این باشگاه در حال حرکت است تا کارهای انتقال هافبک هلندی را به بالاترین پیشنهاد ممکن میسر سازد.

به طوری که همانطور که AS اطلاع یافته است، جدایی این ملی‌پوش هلندی بدون توجه به اینکه احتمال به خدمت گرفتن برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی سیتی وجود دارد یا خیر، انجام خواهد شد.

در حال حاضر، سوال بزرگ این است که چه کسی او را جذب خواهد کرد، یونایتد یا چلسی، البته سران بلوگرانا از پیشنهاد آبی‌ها راضی‌تر هستند، زیرا این انتقال، درها را برای خروج احتمالی مارکوس آلونسو به این باشگاه باز می‌کند، بازیکنی که دبیرخانه فنی بارسلونا برای رقابت با جوردی آلبا در جناح چپ مدنظر دارد. 

آنچه مشخص است اینکه آینده فرانکی با بارسلونا بسیار دور از ذهن است. در این باشگاه او به عنوان یک فرصت عالی برای کسب درآمد تلقی می‌شود.تا جایی که تکنسین‌های این باشگاه بدون توجه به اینکه برناردو سیلوا به نیوکمپ خواهد آمد یا خیر، جدایی این بازیکن را تایید می‌کنند.

آنچه مشخص است اینکه از نگاه کادرفنی سرخیو بوسکتس، پدری، گاوی، کسیه، نیکو، سرجی روبرتو و پابلو توره از جمله بازیکنانی هستند که می‌توانند جای خالی دی‌یانگ را در خط هافبک پر کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 801742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟