چلسی در حال مذاکره با منچسترسیتی برای جذب ناتان آکه

به گزارش رکنا، ناتان آکه می‌تواند در تابستان امسال یک بازگشت هیجان‌انگیز به چلسی داشته باشد زیرا گفته می‌شود این باشگاه لندنی در حال "مذاکرات پیشرفته" با منچسترسیتی بر سر یک قرارداد احتمالی هستند.  

آبی‌ها چشم به خرید آکه دوخته‌اند زیرا ماتیاس ده‌لیخت مدافع یوونتوس تصمیم گرفته به جای حضور در این تیم، بایرن مونیخ را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود انتخاب کند.

به گزارش تایمز، گفته می‌شود چلسی همچنین در حال بررسی جذب ژول کونده، مدافع میانی سویا است، که تابستان گذشته به جذب او نزدیک بود. زیرا توماس توخل مشتاق است تا پس از جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر در تابستان امسال، چند مدافع را به تیمش برای فصل 2022-2023 اضافه کند. 

این در حالی است که چلسی ده‌لیخت را به عنوان هدف اصلی خود برای پنجره فعلی معرفی کرد و حتی تیمو ورنر را به عنوان بخشی از این قرارداد پیشنهاد داد، اما آن‌ها نتوانستند با یوونتوس به توافق برسند. در نتیجه، بایرن مونیخ اکنون در رقابت برای جذب ده‌لیخت از آبی‌ها پیشی گرفته است. بنابراین پس از این اتفاق، توخل توجه خود را به آکه معطوف کرده است که گفته می‌شود آماده بازگشت به استمفورد بریج است.

آکه در سال 2011 به عنوان یک جوان به چلسی پیوست و تا سال 2017 در این باشگاه ماند، هر چند چندین دوره قرضی را در باشگاه‌های مختلف پشت سر گذاشت. آکه در این سالیان اخیر مجموع 17 بازی برای تیم بزرگسالان چلسی انجام داد و همراه با این تیم قهرمان لیگ اروپا و همچنین جام اتحادیه شد.

با این حال، بازگرداندن آکه به استمفوردبریج ممکن است ساده نباشد زیرا سیتی به چلسی هشدار می‌دهد که قصد فروش او را ندارد، با این وجود، آکه ممکن است به دنبال افزایش یک توافق باشد زیرا او به دنبال افزایش زمان بازی خود قبل از جام‌جهانی است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 801673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟