حضور طارمی در بین 6 لژیونر برتر آسیا

به گزارش رکنا، مهدی طارمی فصل قبل در 47 مسابقه‌ای که برای پورتو به میدان رفت، توانست 26 مرتبه گلزنی کند و 17 پاس گل بسازد و سهم به سزایی در موفقیت تیم سرجیو کونسیسائو ایفا کند.

در همین رابطه، وب سایت فدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی 6 بازیکن آسیایی که فصل قبل و در کشورهای اروپایی نقش تأثیرگذاری داشته‌اند منتشر کرد که نام مهدی طارمی نیز در این فهرست دیده می‌شود.

در این گزارش آمده است: در  فصل گذشته، شاهد شروع هیجان‌انگیز، رشد، کسب جام‌ها و افتخارات شخصی برای بازیکنان آسیایی در فوتبال اروپا بودیم. زیرا بهترین‌های این قاره در خارج از کشور توانایی‌های فنی خود را نشان می‌دادند.

پس از این اتفاق و با نزدیک شدن به شروع فصل جدید لیگ‌های اروپایی سایت AFC، بازیکنانی را معرفی می‌کند که در فصل 2021-2022 در اروپا عملکرد مثبتی داشتند.

درباره طارمی اینطور آورده شده است: او توانست در فصل 2019 - 2020 و در حالی‌که برای ریو آوه بازی می‌کرد، جایزه بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال را به دست بیاورد. همچنین او در فصل نخست حضور خود در پورتو، 23 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند از جمله ضربه قیچی برگردان زیبایش به چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا.

طبیعی بود که اکنون بپرسیم آیا مهدی طارمی می‌تواند این موفقیت‌ها و آمار خود را بهبود ببخشد؟ مردی که تا سن 22 سالگی در سطح دوم فوتبال ایران فعالیت می‌کرد، در اثبات اشتباه شکاکان مهارت دارد و فصل 2021-22 نیز فصل دیگری بود که او دقیقاً این کار را انجام داد.

لژیونر برتر

انتهای پیام/

کدخبر: 801660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟