سفر صالحمیدزیچ به ایتالیا؛ مذاکره بر سر ده‌لیخت؟

به گزارش رکنا، به نظر می‌رسد حسن صالحمیدزیچ در ایتالیا حضور دارد و مذاکراتی با مسئولین یوونتوس انجام داده، از این‌رو کریستین فالک امروز اعلام کرد که اولین ملاقات مدیر ورزشی بایرن مونیخ با ایتالیایی‌ها بر سر جابجایی ده‌لیخت صورت گرفته اما هیچ پیشنهادی از سوی بایرن مونیخ ارسال نشده است.

به گفته فالک صحبت دیروز صالحمیدزیچ و فدریکو چروبینی در شهر میلان 3 ساعت طول کشیده و طرفین برای انتقال دلیخت گفت‌وگو کرده‌اند. شنیده‌ها حاکی از علاقه شدید ده‌لیخت به بایرن مونیخ هستند اما رقم درخواستی ۹۰ میلیون یورویی یوونتوس کمی بالا به نظر می‌رسد. این همه ماجرا نیست و یک خبر دیگر در نشریات آلمانی منتشر شده است.

به نظر می‌رسد کار انتقال کنان ییلدیز به یوونتوس به زودی نهایی شود. هافبک هجومی آلمانی - ترکیه‌ای که برای تیم‌های پایه ترکیه به میدان می‌رود، به زودی با یوونتوس قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد. ییلدیز ۱۷ ساله است در رگنزبرگ آلمان به دنیا آمده. او در تمام رده‌های پایه برای بایرن مونیخ بازی کرده است.

حسن صالحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ چندی پیش گفته بود که او درخواست دستمزد بالایی کرده و به همین دلیل قرارداد جدیدی در کار نخواهد بود. بنابراین ییلیدیز به صورت آزاد راهی یوونتوس می‌شود. قرار است این انتقال امروز نهایی شود و قرارداد هافبک سابق بایرن مونیخ با یوونتوس تا سال ۲۰۲۵ اعتبار داشته باشد.

برخی نشریات آلمانی می‌گویند که شاید صالحمیدزیچ روز گذشته بر سر انتقال ییلدیز با همتای ایتالیایی خود صحبت کرده باشد. البته درستی مدت زمان ۳ ساعته گفتگو که فقط از طرف فالک منتشر شده، همچنان نامشخص است. ییلدیز جوان پیشنهاد بارسلونا را رد کرد و در نهایت به یوونتوس نزدیک شد.

گفتنی است که ارتباط بین یوونتوس و بایرن مونیخ بسیار خوب بوده و در سال‌های اخیر با حضور صالحمیدزیچ بهتر و بهتر شده است!

انتهای پیام/

کدخبر: 801367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟