بدهی بارسلونا به دی‌یونگ، دلیل انتقال او به یونایتد؟

به گزارش رکنا، به نقل از رسانه انگلیسی «تلگراف» فرانکی دی‌یونگ که با دستمزد ثابت 12 میلیون پوندی در سال به بارسلونا پیوست، در زمان شیوع ویروس کرونا او موافقت کرد تا دستمزدش را کاهش دهد. با در نظر گرفتن مبالغ 9.4 میلیون پوندی مربوط به فصل 2020/21 و 4.3میلیون پوندی مربوط به فصل 2021/22، بارسا 13.7میلیون پوند به هافبک هلندی بدهکار است.

علاوه بر این، بارسا باید به دلیل حضور دی‌یونگ در حداقل 60 درصد از مسابقات 2 فصل گذشته، 3.4 میلیون پوند نیز به عنوان پاداش به او پرداخت کند که این رقم میزان بدهی این باشگاه به او را به 17.1 میلیون پوند افزایش می‌دهد.

این در حالی است که یونایتد هفته گذشته با باشگاه کاتالانی بر سر انتقال او با مبلغ 65 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون یورو پاداش به توافق رسید. با این حال این بدهی که فعلأ پروسه انتقال دی‌یونگ به منچستر را متوقف کرده و در نتیجه باعث تاخیر در تکمیل فروش شده، مانعی مهم در مسیر انتقال او به اولدترافورد به حساب می‌آید. انتقال احتمالی دی‌یونگ به جمع شیاطین سرخ، به این معنی است که بارسلونا با الزام پرداخت این بدهی 17.1 میلیون پوندی به هافبک سابق آژاکس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 801272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟