بازگشت باگناما به گل گهر سیرجان+عکس

به گزارش رکنا، پس از خداحافظی با کمپ الیاف که در واقع با نام گل‌گهر به فوتبال ایران معرفی شد، تمرینات فصل جدید شاگردان امیر قلعه‌نویی این روزها در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این در حالیست که طی روزهای گذشته از خریدها و بازیکنان جدید تیم مانند مهران درخشان مهر و امیر شهیم در کنار سایر نفرات به تمرین پرداختند.

امروز نیز کی‌روش استنلی مهاجم با تجربه برزیلی به همراه اریک باگناما مهاجم گابنی که به دلیل نداشتن بازی‌های ملی کافی مجوز حضور در لیگ برتر را نداشت و به همین خاطر ماجراهای پیرامون آن منجر به کسر 7امتیاز از گل‌گهر و بروز حواشی زیاد شد، به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی پیوستند.

مهاجم گابنی گل گهر پس از صدور حکم، فوتبال ایران را ترک کرد و به صورت قرضی به تیم استقلال تاجیکستان پیوست تا اکنون با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، مشکلی برای بازی در فوتبال کشورمان نداشته باشد.

به این ترتیب و با بازگشت یونس شاکری از مصدومیت، خط حمله گل گهر برای فصل جدید به خوبی قدرت گرفته و به نظر می‌رسد دغدغه‌های قلعه‌نویی برای فاز هجومی تیمش تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

ضمن اینکه در تمرینات فصل جدید گل گهر امیر دهکار مهاجم 18 ساله و محصول آکادمی این باشگاه نیز حضور دارد. این بازیکن که به خاطر نوع بازی‌اش، از او به عنوان قائدی جدید نام برده می‌شود مورد توجه سرمربی تیم سیرجانی قرار گرفته و ممکن است در لیگ بیست و دوم فرصت بازی و خودنمایی پیدا کند. علاوه بر این میثم نامور بازیکن 21 ساله با سابقه حضور در تیم ملی امید نیز در تمرینات گل گهر حاضر است که نشان می‌دهد امیر قلعه نویی امسال توجه بیشتری به بازیکنان پایه دارد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 801204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟