مکالمه مستقیم تن هاخ با رونالدو

به گزارش رکنا، ابتدای هفته جاری بود که کریستیانو رونالدو به باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد خواهان جدایی است و در نتیجه چلسی به جذب این فوق ستاره فکر می کند. کریستیانو رونالدو تا تابستان 2023 با شیاطین سرخ قرارداد دارد و در نتیجه منچستریونایتد اصرار دارد که این بازیکن فروشی نیست و تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند. البته رونالدو به صورت آشکارا و جدی تمایل خود برای جدایی را ابراز کرده و حتی در تمرینات پیش فصل نیز حضور نیافته است، هر چند علت آن دلایل خانوادگی مطرح شده است.

پس از این اتفاق طبق ادعای فابریتزیو رومانو روزنامه نگار معروف، رونالدو مکالمه‌ای مستقیم با تن هاخ پیرامون شرایط کلی باشگاه و چشم‌انداز پروژه‌های یکدیگر خواهند داشت.

همچنین مشخص نیست آیا رونالدو روز جمعه همراه با سایر اعضای تیم برای آغاز تور ۲ هفته و نیم در کشورهای تایلند و استرالیا خواهد رفت یا خیر.

درصورتی که باشگاهی خارج از لیگ برتر آماده باشد تا قراردادی مشابه قراردادفعلی کریس با منچستر که شامل هفته ای 500 هزار پوند دستمزد است، ارائه دهد آنگاه یونایتد مشکلی با فروش او نخواهد داشت. علاقه هایی از سوی باشگاه های چلسی، ناپولی و بایرن مونیخ وجود دارد.

البته به دلیل رقابت شیاطین سرخ با چلسی بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان، انتقال به چلسی محتمل به نظر نمی رسد. با وجود آنکه چلسی رقیبی مستقیم برای یونایتد از نظر قرارگرفتن در جمع چهارتیم برتر است، شانس کمی وجود دارد که به رونالدو اجازه پیوستن به آبی های لندن داده شود.

کدخبر: 800227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟