حامدی‌فر: پیوستن به استقلال مهمترین اتفاق زندگی‌ام بود/ با مشورت منصوریان آبی‌پوش شدم

«امید حامدی‌فر» در گفت‌و‌گو با رکنا، درخصوص پیوستنش به استقلال اظهار داشت: از اینکه به استقلال پیوستم خیلی خوشحال هستم و احساس فوق‌العاده‌ای دارم. این اتفاق مهمترین رویداد زندگی‌ام محسوب می‌شود و بدون تردید پوشیدن پیراهن مقدس استقلال افتخار بزرگی است. جدا از این انتقالم به این باشگاه را مدیون راهنمایی‌های برادرانه‌ی آقای منصوریان هستم. تا آخر دوران حرفه‌ام درمورد هرچیزی که به فوتبال مربوط باشد را با او مشورت می‌کنم. 

وی افزود: زمانیکه از چندین باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دریافت کردم، علی آقا خیلی مرا راهنمایی کرد و گفت  که در استقلال می‌توانم موفق شوم. در چند روز گذشته و قبل از اینکه قراردادام را به صورت رسمی امضا کنم همچنان منتظر تایید نهایی آقای ساپینتو بودم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد توانستم به این تیم پرطرفدار بپیوندم. امیدوارم که فصل بسیار خوبی را در کنار مجموعه بزرگ باشگاه داشته باشم برای تیم محبوبم مثمرثمر واقع شوم.

این هافبک جوان درمورد اینکه فصل بعد باید با «زبیر نیک‌نفس» رقابت کند ادامه داد: فوتبال غیرقابل پیشبینی است و حتی احتمال دارد که مربی بین 2 بازیکن سبک بازی یک نفر را بیشتر دوست داشته باشد. جدا از این زیبر واقعا بازیکن خوبی است و هم‌استانی‌‌ من محسوب می‌شود. باعث خوشحالی‌ام است که هم پستی‌هایم جزو بهترین‌ها هستند، چرا که این موضوع باعث می‌شود تا ضمن رقابت، رفاقت‌مان هم حفظ شود. با تمام این‌ها تلاشم می‌کنم تا توانایی‌ام را اثبات کرده به تیم کمک کنم.

بازیکن جدید استقلال درمورد اینکه چقدر به تکرار قهرمانی امیدوار است گفت: امسال هم می‌توانم با هدایت ساپینتو قهرمان شویم. او مربی بسیار باسابقه و بادانشی است و در 2 لیگ معتبر اروپایی بلژیک و پرتغال عناوین مهمی را کسب کرده‌. شکی ندارم که تجربه و شناخت او از فوتبال روز دنیا خیلی به تیم کمک خواهد کرد و انشاالله حضور او به تکرار دوباره قهرمانی تیم و خوشحالی هواداران عزیز منجر شود.

حامدی‌فر درخصوص پیوستن همزمان «محمد حسین زواری» به استقلال در پایان گفت: حسین بازیکن بسیار باکلاس و توانمندی است. از اینکه می‌توانم دوباره با او همبازی باشم خیلی خوشحال هستم و بنظرم توانایی و سخت‌کوشی او خیلی به کار تیم خواهد آمد. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم فصل رویایی را سپری کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 799154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟