مهدی پور: پیشنهاد خارجی داشتم اما تصمیم گرفتم بمانم

به گزارش رکنا، مهدی مهدی‌پور پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال، اظهار داشت: خداراشکر دو فصل دیگر با باشگاه بزرگ استقلال تمدید کردم. خوشحالم که در خدمت هواداران خواهم بود. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و در حد توانم به این تیم کمک کنم.

هافبک در مورد پیامش در فضای مجازی که به نظر رسید خطاب به محمد دانشگر برای رفتن به سپاهان بود، گفت: در این مورد سوتفاهمی شد. این سوتفاهم بین من، دانشگر و سیاوش یزدانی نبود. پس از صحبت با باشگاه استقلال استوری گذاشتم اما جو بدی علیه دانشگر به وجود آمد. در صورتیکه اصلاً منظورم او نبود.

وی افزود: دانشگر دوست صمیمی من است و استوری‌ام هیچ ربطی به او نداشت. دنبال سیاه‌ بازی و بازارگرمی نبودم اما پیشنهاد خارجی داشتم و انتخاب دوباره من استقلال بود. ترجیح دادم بمانم. به خاطر جوی که علیه دانشگر به وجود آمد خیلی ناراحت شدم. محمد روزهای خوبی را برای هواداران ساخت. آن‌ها گل دربی در دقیقه 90 را به یاد بیاورند و قدردانش باشند. دیروز به خاطر این جو ناراحت و شرمنده شدم.

مهدی‌پور در مورد توئیت سیاوش یزدانی، گفت: با یزدانی صحبت کردم. صمیمی‌ترین دوستانم در استقلال سیاوش و محمد بودند. رمز موفقیت استقلال برای رسیدن به قهرمانی یکدلی و رفاقت‌ بود. یزدانی گفت منظورش من نبوده، ناگفته نماند موضوع از استوری من شروع شد، در صورتیکه زمان استوری گذاشتن اصلاً دانشگر در ذهنم نبود. درباره اتفاقی که برای خودم افتاد استوری گذاشتم. از هواداران می‌خواهم قدردان دانشگر باشند و گل او در دربی را فراموش نکنند. ما شب گذشته با هم صحبت ‌کردیم و هیچ مشکلی بین من، یزدانی و دانشگر وجود ندارد.

وی در خصوص تعیین سقف قرارداد در لیگ برتر، عنوان کرد: با توجه به تورم، سقف قرارداد نمی‌تواند شکل خوبی داشته باشد. بازیکنان در سطوح مختلفی قرار دارند و سقف  قرارداد نمی‌تواند جالب باشد. آیا در اروپا سقفی داریم که در کشورمان چنین قانونی گذاشته می‌شود؟ قبلا هم سقف قرارداد گذاشته بودند که شکل خوبی نداشت.

مهدی‌پور در مورد ناراحتی هواداران از وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال، گفت: تیم ما در فصل گذشته چهاردهم نشد. با رکوردشکنی و بدون شکست قهرمان شد. به آن صورت نیاز نداریم که حدود 10 بازیکن جذب کنیم. مدیریت در آرامش کارش را انجام می‌دهد و باید شاکله تیم حفظ شود. باید در سه چهار پست که مشکل داریم بازیکن بگیریم. استقلال فصل بعد قوی‌تر ظاهر می‌شود.

هافبک استقلال در مورد شایعه جدایی وریا غفوری اظهار داشت: هیچ کدام از ما دوست نداریم وریا خداحافظی کند. با توجه به وضعیت بدنی‌اش، او حداقل دو سه سال دیگر می‌تواند بازی کند. همه دوست داریم در تیم حضور داشته باشد. امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای قهرمانی استقلال بجنگیم. صحبت‌هایی در این مورد انجام شده، اما بهتر است الان به آن نپردازیم.

مهدی‌پور در خصوص سرمربیگری ریکاردو ساپینتو گفت: ساپینتو فوتبالیست بزرگی بوده، با او کار نکردم که اظهارنظر کنم ولی رزومه کاری خوبی دارد. امیدوارم سال خوبی را در کنارش داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 797798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟