عقب‌نشینی چلسی از جذب مدافع سویا

به گزارش رکنا، طبق ادعای اسپورت کاتالونیا، به نظر می‌رسد پیشنهادی برای کانده وجود نخواهد داشت و این مساله می‌تواند به طور قابل توجهی به نفع بارسا باشد زیرا قیمت بازیکن با کاهش مواجه خواهد شد.

آن چیزی که مشخص است اینکه سویا در تلاش است تا موضع چلسی در مورد مدافع میانی خود را مشخص کند و به نقل از 'دیلی میل' از آن‌ها خواسته است تا موقعیت خود را تا 5 جولای آینده مشخص کنند تا واقعاً از برنامه خود مطلع شوند. این در حالی است که باشگاه سویا نیاز به فروش دارد و می‌داند که اگر بارسا به عنوان تنها گزینه باقی بماند، باید ادعاهای مالی خود را کاهش دهد زیرا کانده می‌خواهد از تیم جدا شود.

در سویا آن‌ها نگرش چلسی را که بیش از یک سال است برای به خدمت گرفتن این بازیکن فشار می‌آورد و اکنون از موضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند، درک نمی‌کنند. خود کونده تا حدودی از این اتفاق شگفت‌زده شده است زیرا از تابستان گذشته با باشگاه انگلیسی به توافق رسیده بود.

مدافع میانی اکنون باشگاه بلوگرانا را به عنوان راه نجات خود می‌بیند. واقعیت این است که چلسی با تمرکز بر اهداف دیگری مانند دلیخت که یک سال پیش در بازار بودند، علاقه خود را به بازار تغییر داده است.

چند هفته پیش در بارسا، با وجود روحیه خوب این بازیکن، جذب کونده عملأ غیرممکن بود. البته ژاوی اصرار به خرید بازیکن داشت، اما در سوی مقابل سویا 65 میلیون درخواست می‌کرد و حاضر نبود حتی یک یورو را کم کند. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است و این بارسا است که می‌تواند دست برتر را داشته باشد. سویا، علی‌رغم این واقعیت که نیازی به آزاد کردن بازیکن فرانسوی ندارند، جدایی او را برای ایجاد انقلابی در تیم استراتژیک می‌بینند.

روابط بین بارسا و سویا همیشه خوب بوده است و این باعث شده تا در سال‌های اخیر عملیات نقل و انتقالات دوستانه مختلفی بین طرفین انجام شود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 796874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟