شکست نماینده هندبال باشگاهی ایران

به گزارش رکنا، در این دوره از رقابت‌ها ۸ تیم  در دو گروه رقابت می‌کنند و از هر گروه دو تیم به دور نیمه نهایی صعود خواهند کرد. تیم قهرمان به جام باشگاه‌های جهان (سوپرگلوب) ۲۰۲۲ راه خواهد یافت.

نتایج و برنامه مسابقات به این شرح است:

 گروه یک:

القادسیه کویت ۲۹ - ۲۹ النور عربستان

العربی قطر ۳۸ - ۱۹ تی اسپورتس هند

 برنامه - یکشنبه ۵ تیر:

العربی قطر - القادسیه کویت

النور عربستان - تی اسپورتس هند

 تیم‌های العربی قطر با ۴ امتیاز در صدر قرار گرفت و صعود کرد. تیم‌های القادسیه کویت با ۳ و النور عربستان با یک امتیاز دوم و سوم هستمد و تیم تی اسپورتس هند بدون امتیاز چهارم است و برای رده‌های پنجم تا هشتم مسابقه می‌دهد.

گروه دو:

الوکره قطر ۲۵ - ۲۲ مس کرمان ایران

النجمه بحرین ۳۰ - ۲۹ الکویت کویت

 برنامه - دوشنبه ۶ تیر:

النجمه بحرین - الوکره قطر

مس کرمان ایران - الکویت کویت (ساعت ۱۷ - سالن بالایوجی)

 تیم النجمه بحرین با ۴ امتیاز در صدر قرار گرفت و به نیمه نهایی راه یافت. تیم‌های الکویت کویت و الوکره قطر با ۲ امتیاز دوم و سوم هستند. تیم مس کرمان ایران بدون امتیاز چهارم است و برای رده‌های پنجم تا هشتم رقابت می‌کند.

 در دوره قبل در سال ۲۰۲۱ تیم‌های الدحیل قطر، الکویت کویت و العربی قطر اول تا سوم هستند.

در هندبال جام باشگاه‌های آسیا تیم الدُحیل قطر (لخویا و الجیش سابق) با ۵ قهرمانی، ۳ نایب قهرمانی و ۲ سومی رکورد دار است و تیم السد قطر با ۵ قهرمانی و دو سومی در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های الکاظمیه و القادسیه کویت هر یک با دو قهرمانی سوم مشترک هستند.

تیم فولاد سپاهان اصفهان با نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۴ و سومی سال ۲۰۰۷ و نهمی سال ۲۰۱۹ برترین تیم ایرانی در این رقابت‌های محسوب می‌شود و ذوب آهن اصفهان نیز دو بار در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۹ سوم شد. تیم نفت و گاز گچساران نیز در سال ۲۰۱۶ در رده چهارم قرار گرفت و در سال ۲۰۱۷ هفتم شد. تیم زاگرس اسلام آباد غرب در سال ۲۰۱۹ یازدهم شد. در سال ۲۰۲۰ نیز تیم مس کرمان در رده پنجم قرار گرفت و تیم شهید شاملی کازرون نهم شد. در سال ۲۰۲۱ تیم مس کرمان ایران پنجم و شهید شاملی کازرون نهم شدند.

انتهای پیام/

کدخبر: 796827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟