کیانی بر سکوی قهرمانی ایستاد/ بزرگی و شیدای به مدال برنز بسنده کردند

به گزارش رکنا، روز نخست از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه - 3 تیرماه) در شهر چانچئون کره‌جنوبی برگزار شد و ناهید کیانی نماینده وزن 53- کیلوگرم تکواندو کشورمان پس از کسب یک مدال نقره و دو برنز آسیا با طلسم شکنی در چهارمین حضور خود به مدال طلا رسید.

کیانی برای کسب مدال طلا این دوره از مسابقات،  پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف کانال از فیلیپین رفت و با برتری 2 بر یک در راند شماری، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

او در مرحله نیمه‌نهایی نیز  به مصاف ژیائو وانگ از چین رفت و با برتری دو بر صفر در راند شماری( 6-4 و 12 -12) به برتری رسید و فینالیست شد. کیانی در دیدار فینال نیز با چاروس کامایوا ازبکستان دیدار کرد و برتری 2 بر صفر در راند شماری( 7-2 و 17 -9) به مدال طلا رسید.

پیش از این و در سایر رقابت‌های امروز دانیال بزرگی در وزن 68- مردان و زهرا شیدایی در وزن 57- کیلوگرم بانوان موفق به کسب مدال برنز شده بودند.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 386 تکواندوکار از 34 کشور از 3 تیرماه به مدت 4 روز در کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 796001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟