انتظاری: با هوادار قرارداد ندارم/ بزودی تصمیم می‌گیرم

نیما انتظاری در گفت‌وگو با رکنا، در مورد ادامه همکاری با تیم هوادار تهران اظهار داشت: قراردادم با این تیم به پایان رسید و طی یک یا 2 روز آینده در مورد تیم فصل بعدم تصمیم می‌گیرم. 2 هفته مانده به پایان رقابت‌ها و زمانی که عنایتی بود از باشگاه خواهان تمدید قرارداد شدند و مذاکراتی صورت گرفت اما ما تصمیم‌گیری را به پایان فصل موکول کردیم.

وی در مورد این که اغلب بازیکنان مطرح و کلیدی هوادار قراردادشان به پایان رسیده تصریح کرد: ۷۰ درصد بازیکنان ما قرارداد دارند و چند نفری قراردادشان به پایان رسیده است. از این‌رو باشگاه باید هر چه زودتر برای تمدید با این نفرات اقدام کند. عنایتی خواهان تمدید قراردادها بود. از طرف کادر فنی جدید هم تماس‌هایی با ما گرفته شد و به من لطف داشتند. از این‌رو تا هفته آینده تصمیمم را برای فصل بعد می‌گیرم.

بازیکن تیم هوادار به دیگر پیشنهاداتش اشاره و تاکید کرد:برای بازیکنی مثل من که هنوز در ابتدای راه هستم فقط پول مهم نیست و بیشتر دوست‌دارم در سایر زمینه‌ها هم پیشرفت کنم. از این‌رو اولویت من پول نیست هر چند به این موضوع هم فکر می‌کنم. اما زمان آن است که تصمیم بهتری بگیرم که به آینده فوتبالم کمک کند و پشیمان نشوم.

انتهای پیام/

کدخبر: 795534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟