اختر: با تور ماهیگیری الجزایر را صید کردند!/ باید از اسکوچیچ حمایت شود

ادموند اختر در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی و شکست مقابل الجزایر اظهار کرد: متاسفانه بدون رهاورد خاصی اردوی تدارکاتی 15 روزه در قطر برگزار کردند و نتیجه این شد تنها با یک بازی تدارکاتی به کشور برگردند. مشخص نیست چگونه و به چه نحوی آیا با تور ماهیگیری الجزایر را صید کردند؟ تیمی که برای ما ارزش قائل نشد تا با نفرات اصلی خودش با ما بازی کند. تازه ما حریف تیم دوم الجزایر هم نشدیم و به آن‌ها باختیم.

وی افزود: قاعدتأ در جام‌جهانی باید با انگلیس و ولز مواجه شویم که هم یک سر گردن از الجزایر بالاتر هستند و هم سطح فنی بهتری برخوردار هستند و هم بیشتر نفرات آنها را بازیکنان شاخص تشکیل می‌دهند. برای این مساله تیم دوم آسیا هستیم که برنامه‌ای برای بازی با تیم‌های درجه یک دنیا نداریم. ما باید به آن‌ها پول بدهیم تا ما بازی کنند نه اینکه آن‌ها به ما پول بدهند. ای کاش شرایطی ایجاد شود تا بازیکنان ما تنه به تنه بازیکنان بزرگ دنیا شوند. همانگونه که تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی یا عربستان با هزینه کردن به مصاف تیم‌هایی می‌روند که ما آرزو داریم با آن‌ها بازی کنیم. با این شرایط متصور نیستم فوتبال ما بتواند به پیشرفت برسد. 

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هر مربی و بازیکنی هم بیاید بیشتر از 3 تا بازی نمی‌توانیم در جام‌جهانی انجام دهیم. باید تلاش کنیم یک نمایش در خورشان در قطر ارائه دهیم. نمی‌دانم این همه هجمه شکل گرفته علیه اسکوچیچ برای چه چیزی است؟ بالاخره قرارداد او ارزان است و به همین دلیل او را اذیت می‌کنند. اما باید دانست همراه با او با اقتدار به جام‌جهانی صعود کردیم. آیا مربی در دنیا است سالی 10 میلیون دلار به او پرداخت شود و قول بدهد تیم را به مرحله دوم جام‌جهانی می‌برد. درست نیست جو متشنج و مربی را 2 هوا کنیم بلکه باید به فکر امکانات و تدارکات خوبی باشیم. بخواهیم یا نخواهیم باید از اسکوچیچ حمایت کنیم زیرا او اکنون سرمربی تیم ملی است. همه ما خوشحال می‌شویم اگر تیم ملی در جام‌جهانی بهترین نتایج را بگیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 795329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟