نصیرزاده: عملکرد ملی‌پوشان در قهرمانی آسیا قابل تقدیر بود/ لیگ پاورلیفتینگ را برگزار می‌کنیم

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج تیم پاورلیفتینگ در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: سی وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان برگزار شد که ورزشکاران ما توانستند رده دومی را کسب کنند. البته انتظار قهرمانی از آن‌ها می‌رفت ولی به هر حال با توجه به اینکه تیم اصلی ما به آفریقای‌جنوبی رفته بود و بچه‌ها خسته بودند، سعی کردیم تلفیقی از تیم دوم و سوم استفاده کنیم و به همین دلیل دوم شدیم. البته عملکرد آن‌ها برای ما قابل تقدیر است. ما قدران تلاش‌های این عزیزان هستیم و هیچ ارزشی نمی‌تواند کار آن‌ها را جبران کند، هر چند تصمیم داریم در آینده‌ای نزدیک به پاس خدمات این عزیزان از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل بیاوریم.

وی افزود: باید بگویم مطمئنا اگر تیم اصلی ما اعزام می‌شد خیلی راحت بر سکوی نخست قرار می‌گرفتیم. بیشتر هدف ما از این مساله پشتوانه‌سازی برای آینده و همچنین فرصت دادن به جوانان است تا خودشان را نشان دهند. برای مسابقات آینده از جمله حضور در هنک‌کنگ و مغولستان تیمی خواهیم فرستاد تا با قهرمانی به کشور بازگردند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برگزاری لیگ پاورلیفتینگ از اواخر این ماه گفت: خوشبختانه از اواخر این ماه هم لیگ پاورلیفتینگ را پیش‌رو داریم و پس از رایزنی‌هایی که داشته‌ایم تیم‌های خوبی مانند سایپا، ذوب‌آهن، دانشگاه‌آزاد و همچنین ملی حفاری به همراه باشگاه‌هایی از استان چهار محال بختیاری و مازندران حضورشان در قطعی شده است. همچنان در حال رایزنی هستیم تا شرایط را برای باشگاه‌های دیگر هم فراهم کنیم. 

نصیرزاده در پایان درباره دیداری که با استاندار لرستان داشت، گفت: خوشبختانه دیدار خوبی با استاندار لرستان داشتیم بالاخره هر چه نباشد جناب زیویار خودش از ورزشکاران کشتی بوده و به خوبی هم از بدنه ورزش شناخت کامل دارد. در صدد هستیم اگر شرایط به خوبی پیش برود میزبانی جام باشگاه‌های جهان را به استان لرستان واگذار کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 795227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟