نایب قهرمانی ایران در مسابقات پاورلیفتینگ آسیا

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند با ٩ ورزشکار حضور پیدا کرد که در آخرین روز مسابقات و در دسته 120+ کیلوگرم بابک پرمون در رده پیشکسوتان و پیمان نژادی در بخش بزرگسالان به روی تخته رفتند و به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.

پرمون ابتدا در بخش اسکوات موفق به مهار 225 کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. وی در بخش پرس سینه نیز موفق شد وزنه ١45 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و به مدال طلا برسد. پرمون در پایان در بخش ددلیفت موفق به ثبت وزنه ١٨5 کیلوگرمی شد. وی در پایان موفق شد در مجموع با ثبت رکورد 555 کیلوگرم به مدال طلای این رده در مجموع دست پیدا کند.

نژادی نیز در بخش اسکوات با ثبت وزنه 330 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت. او در بخش پرس نیز موفق به مهار وزنه ٢55 کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. در پایان نیز نژادی در بخش ددلیفت موفق به ثبت رکورد 305 شد و با قرار گرفتن در رده سوم به مدال برنز رسید. وی در مجموع با ثبت رکورد 890 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره آسیا در رده بزرگسالان شد. 

تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند با ٩ ورزشکار حضور پیدا کرد که در پایان بعد از هند میزبان در رده دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد. همچنین عمان نیز در رده سوم جای گرفت.

ایران در پایان این رقابت‌ها صاحب 5 طلا، ٣ نقره و یک برنز در مجموع شد که در این میان تیم ملی بزرگسالان با چهار ورزشکار توانست ٢ طلا، یک نقره و یک برنز دست پیدا کند. در بخش پیشکسوتان نیز ایران صاحب ٣ مدال طلا و یک نقره شد و در بخش جوانان یک مدال نقره به ایران رسید. 

لیست مدال‌آوران تیم ملی ایران در مسابقات آسیایى هند به شرح زیر است:

الیاس کلایی، دسته 5٩ کیلو گرم ، رده جوانان، مدال نقره 

فاضل رویاوی، دسته ٩٣ کیلوگرم، رده بزرگسالان، مدال طلا 

مصطفی خادمی، دسته ٩٣ کیلو گرم ، رده بزرگسالان، مدال برنز 

مصطفی یزدانی، دسته 105 کیلو گرم، رده بزرگسالان، مدال طلا 

پیمان نژادی، دسته 120+ کیلوگرم، رده بزرگسالان، مدال نقره

امیررضا مس‌فروش ، دسته 66 کیلوگرم، رده پیشکسوتان، مدال نقره

مرتضی دژآلود، دسته ٩٣ کیلوگرم، رده پیشکسوتان، مدال طلا

محمد حسن مردان هریس، دسته 105 کیلوگرم، رده پیشکسوتان، مدال طلا 

بابک پرمون، دسته 120+ کیلوگرم، رده پیشکسوتان، مدال طلا

انتهای پیام/

کدخبر: 794923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟