نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال بانوان مشخص شدند

به گزارش رکنا و با اعلام از سایت فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا ، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند و در مسیر آماده‌سازی خود برای این رقابت‌ها تاکنون 6 اردو برگزار کرده که یکی از آن‌ها به همراه چند دیدار تدارکاتی در صربستان انجام شده است.

این تیم که ششمین اردوی آماده‌سازی خود را از 16 تا 28 خرداد ماه برگزار کرده بود از روز یک‌شنبه 5 خرداد در کمپ تیم‌های ملی والیبال دختران هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را آغاز خواهد کرد و این اردو تا روز یک‌شنبه 19 تیر ادامه خواهد داشت.

الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی زنان ایران در راستای استفاده از حداکثر پتانسیل والیبال زنان و توجه به پشتوانه‌سازی برای داشتن تیم ملی هر چه قدرتمندتر در آینده علاوه بر دعوت از بازیکنان بزرگسال از 6 بازیکن نوجوان هم برای حضور در هفتمین اردوی تیم ملی دعوت کرد.

شبنم علیخانی، مونا دریس محمودی، زهرا کریمی، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی، مائده برهانی، هانیه محتشمی‌پور، آیتک سلامت و ریحانه کریمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

سیده نگار هاشمی، شقایق حسن‌خانی، ستایش حسینی، دیانا رشیدی، مبینا رستمی و زهرا محمدزاده، 6 بازیکن دعوت شده به اردو از تیم ملی نوجوانان هستند که از روز پنج‌شنبه 9 تیر ماه به هفتمین اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، سمیرا ایمانی و بهاره نیازی (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس عهدنو (تراپیست) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 794887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟