ناصری: اولویتم ماندن در پیکان است/ لیگ برتر بیست‌ویکم کیفیت فنی خوبی نداشت

محمد ناصری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج پیکان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فصلی که گذشت با شروعی سخت اما با پایانی خوش برایم بود. در چند بازی که از طرف کادرفنی فرصت بازی کردن به من رسید بهترین فرم خودم را به نمایش بگذارم و شرمنده کادرفنی و مسئولان باشگاه نشوم. از عملکردم راضی هستم زیرا توانستم تمام خواسته‌هایی که کادرفنی از من داشتند را اجابت کنم. همچنین نتایج پیکان طوری پیش رفت که در پایان لیگ به رتبه تک رقمی دست پیدا کردیم و توانستیم به اهدافی که باشگاه داشت، برسیم.

وی در مورد اینکه برای فصل آینده برنامه‌اش به چه شکل است، گفت: اولویت من ماندن در پیکان است، هر چند در کنار آن پیشنهادات دیگری هم دارم که باید روی آن فکر کنم. بیشتر از طریق مدیر برنامه‌هایم پیگیر اتفاقات هستم. انشاالله بهترین اتفاقات برایم بخورد و بتوانم در فصل آینده، فصلی متفاوت‌تر از فصول گذشته داشته باشم.

دروازه‌بان تیم پیکان درباره اینکه کیفیت فصل گذشته لیگ را چگونه دید، بیان کرد: لیگ بیست و یکم لیگ آنطور که باید شاید کیفیت خوبی نداشت تنها دلیل آن هم به تعطیلی‌های مداوم لیگ برای بازی‌های تیم ملی باز می‌گشت. امیدوارم برای فصل آینده فصلی متفاوت‌تر از سالیان گذشته در بحث کیفیت بازی‌ها و .... شاهد باشیم.

ناصری در پایان با ابراز خوشحالی از ماندن حسینی در تیم پیکان گفت: مجتبی حسینی سابقه خوبی در فوتبال دارد و ثمره آن عملکرد و نتایجی بود که با او در فصل گذشته کسب کردیم. امیدوارم برای فصل آینده در صورتی که در پیکان ماندگار شدم، بتوانیم جایگاه پیکان را بهتر ارتقا دهیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 794882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟