خدمتی: توجهات نسبت به تیراندازی بیشتر شده/ عملکرد بدی در باکو نداشتیم

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه نتایج تیم ملی تیراندازی در جام‌جهانی باکو چگونه بود، اظهار کرد: شرایط پیش از حضور در باکو برای ما واقعأ سخت بود به دلیل پرواز طولانی که داشتیم. البته در بحث نتیجه خیلی خوب تلاش کردیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و خداراشکر عملکرد بدی هم نداشتیم. البته باید این موضوع هم در نظر گرفت به دلیل اینکه فاصله کمی تا شروع مسابقات قهرمانی جهان مانده تمام تیم‌ها هر 2 هفته یک بار پشت سر هم مسابقه می‌دهند اما این امکان خیلی برای ما فراهم نیست.

وی افزود: متاسفانه مانند سایر کشورها مسابقه‌ زیادی شرکت نمی‌کنیم و بیشتر در دوره مسابقه دادن هستیم تا از این طریق کسب تجربه کنیم. بالاخره در رقابت‌های قهرمانی جهان مصر بحث کسب سهمیه المپیک در پیش است. همچنین شرایط و قوانین تیراندازی بعد از المپیک تغییر یافته و مجبور هستیم، مسابقه بدهیم تا هم تجربه به دست بیاوریم و هم خودمان را با شرایط جدید تطبیق بدهیم. خود من به دلیل کسالت و اتفاق غیر منتظره‌ای که در باکو برایم رخ داد، مقداری خود واقعی نبودم اما باز خداراشکر نتایجی که در رشته بادی و خفیف کسب کردم خیلی بهتر از جام‌جهانی برزیل بود.

عضو تیم ملی تیراندازی با اشاره به اینکه رکوردها نسبت به گذشته افزایش یافته است، گفت: حقیقت امر این است سطح رکوردها بالا رفته و موضوعی که بیشتر از همه اهمیت دارد اینکه رقبا با فشنگ و ساچمه تست شده تمرین می‌کنند. البته همه در سطح یکسانی هستیم اما واقعأ تجهیزات تعیین‌کننده هستند، هر چند در رشته بادی شرایط از لحاظ ساچمه‌ای خیلی بهتر است 

خدمتی درباره اینکه حمایت‌ها از ورزشکاران این رشته چگونه است، اینطور پاسخ داد: تمام تلاش جناب قربانی رییس فدراسیون این است از ما حمایت کند و از این بابت همه چیز خوب است. البته به دلیل اینکه حقوقی به ما تعلق نمی‌گیرد شرایط خیلی سخت است و امیدوارم از این مسئولان جهت ما را حمایت کنند. خداراشکر با حضور مربی شرایط اردویی خوب است زیرا جناب "حسین باقری" تلاش می‌کند با همه شرایط موجود و کمبودها تیمش را به شرایط مطلوب برساند. به نظرم در این وضعیت نیاز به حمایت بیشتر داریم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در پایان بیان کرد: خوشبختانه پس از کسب مدال طلای المپیک توسط جناب فروغی، توجهات نسبت به تیراندازی بیشتر شده به طبع آن انتظارات هم بالاتر رفته اما به شخصه خودم از طرف نهادی حمایت نمی‌شوم. در بحث رفت و آمد دچار مشکل شده‌ام زیرا هزینه‌ها نسبت به گذشته چند برابر شده و این مساله به یک دغدغه ذهنی برای من تبدیل شده است. بالاخره رشته ما، ورزشی ذهنی است و انشاالله با کمک مسئولان این دغدغه هم برایم برطرف شود تا در مسابقات با شرایط بهتری در خط آتش قرار بگیرم.

انتهای پیام/

کدخبر: 790150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟