آغاز فعالیت سپاهان در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر بدون سرمربی

به گزارش رکنا، محمدرضا ساکت در خصوص جدایی محرم نویدکیا از سپاهان و بحث انتخاب سرمربی جدید برای این تیم اظهار داشت: در این دوسال مجموعه باشگاه و شرکت فولاد مبارکه با تمام وجود از تیم فوتبال و محرم نویدکیا حمایت کردند. به هرحال زحمات او و مجموعه تیم فوتبال آنچه بود که رخ داد و جایگاه‌های نایب قهرمانی و سوم را تثبیت کردند.

وی افزود: هرچند شایستگی‌های تیم بسیار بیشتر بود. کیفیت و عملکرد فنی مورد وثوق همه بود ولی با توجه به اهمیت سال سوم که از قبل هم سیاست هیات مدیره باشگاه و مجموعه مدیریت شرکت فولاد مبارکه بر این بود که مسیر با نویدکیا ادامه داده شود و این را هم اعلام کرده بودیم.

مدیرعامل سپاهان گفت: محرم نویدکیا با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم  و همچنین دغدغه و انتظارات هواداران، اعلام کرد امکان ادامه کار را ندارد. در دفعات قبل هم در این ارتباط تلاش شد همراه مجموعه باشد. این بار هم این تلاش صورت گرفت اما به دلیل مشکلات فردی عملا اعلام کرد امکان ادامه را ندارد. از او و همه تلاشگران تیم تشکر می‌کنیم.

ساکت عنوان کرد: هیات مدیره باشگاه بلافاصله بررسی‌های لازم را در مورد این موضوع آغاز کردند. طبیعی است به محض اینکه چنین اتفاقی می‌افتد، تحلیل‌ها، خبرسازی‌ها، شایعات، نکات ریز و درشت و مثبت و منفی مطرح می‌شود. ممکن است دغدغه‌ای را برای جمعی از عزیزان فراهم کند. توصیه‌ام این است که هواداران در گرداب‌های رسانه‌ای و فضای مجازی غرق نشوند. هفته قبل دکتر طیب نیا اعلام کرد به صورت جامع و کامل حمایت‌های همه جانبه از همه رشته‌های باشگاه به ویژه فوتبال را بر اساس سیاست گذاری‌های هیات مدیره دارند. بر این اساس هیات مدیره باشگاه هم الان در مسیر بررسی است.

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد: این اتفاق در فوتبال همیشه ممکن است بیفتد. علیرغم سیاست بلند مدت و سه ساله‌ای که داشتیم، در این مقطع بر اساس تصمیم سرمربی تیم این مسیر متوقف شد. برای ادامه کار قدرتمند برنامه ریزی‌ها و بررسی‌ها در حال انجام است. اقدامات کارشناسی صورت می‌گیرد و دغدغه همه عزیزان را درک می‌کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سپاهان در بازار نقل و انتقالات گفت: در مورد بازیکن، لیست‌ها مشخص و اقدامات لازم شروع شده، هرچند در فصل نقل و انتقالات ممکن است عزیزی از باشگاه به دلایل مختلف جدا شود. سپاهان باشگاه سازمان یافته‌ای است که توانسته اقدامات و رفتارهای اداری، مالی و ورزشی خودش را در یک چارچوب فنی جلو ببرد. به هیچ وجه در امواج پرتلاطم ایام نقل و انتقالات غرق نمی‌شود. بر اساس یک اندیشه روشن جلو می‌رود. الان هم تمرکزش بر این است که مربی را انتخاب کند. بدون شک نویدکیا به عنوان یک سپاهانی وفادار کماکان قلبش برای این تیم می‌تپد و در شرایط مناسب از ظرفیت‌ها و مشاوره‌هایش استفاده خواهد شد.

ساکت افزود: در این مقطع باید خودمان را برای لیگ آینده آماده کنیم و دستور کار اول ما پیش بینی و انتخاب مربی است که در حال انجام است. دوستان هم به دنبال این نباشند که چه کسانی در لیست ما هستند. خیلی از منابع هم ممکن است خبرسازی‌های مختلفی داشته باشند. خبرهای نهایی و موثق از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه به اطلاع خواهد رسید. مدیریت باشگاه و کارخانه با مدیریت توسعه گرا، تاکیداتشان را برای حضور قدرتمند سپاهان در عرصه‌های مختلف از جمله فوتبال تبیین کردند.

 

کدخبر: 789954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟