سلیمی: آقای مرادی مقصر تمام اتفاقات وزنه‌برداری خود شما هستید+فیلم

به گزارش رکنا، پس از اینکه روز گذشته (سه‌شنبه) در مصاحبه با اصحاب رسانه با لحنی تند و زننده صحبت‌های فنی بهداد سلیمی علیه خود را تشبیه به شورش و خیانت کرده بود دقایقی پیش دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک در مواجه با این صحبت‌ها با انتشار ویدئویی گفت: قطعا در ابتدا تصمیم دارم پیگیری قضایی نسبت به صحبت‌های مرادی انجام دهم تا به نتیجه مدنظر برسم. به هر حال شما یک اتهامی به من وارد کرده‌اید که باید این اتهام را ثابت کنید و چنانچه موفق به اثبات آن نشوید باید در مراجع قانونی پاسخگو باشید.

وی افزود: عملکرد شما نشان‌دهنده این است چه کسی واقعأ قصد دارد به ورزش کشور خیانت کند. به نظرم شما با بیان این صحبت‌ها تنها به دنبال این هستید فرار رو به جلو کنید و تقصیرات و عدم شایستگی خودتان را در مدیریت وزنه‌برداری به گردن دیگران بیاندازید. کسانی که در حال حاضر هیچ دخل و تصرفی در فدراسیون ندارند. به طور مثال کسانی مانند من و ... در فدراسیون تصمیم‌گیرنده نیستیم و تمام اتفاقاتی که در حال رخ دادن است مقصر آن‌ها شما هستید.

دارنده مدال طلای المپیک لندن تصریح کرد: از وزیر ورزش و جناب صالحی‌امیری درخواست دارم به ماجرا ورود کنند، بالاخره وزنه‌برداری پس از کشتی همیشه برای ایران در میادین مهم بین‌المللی افتخار آفرین بوده است. به نظرم مرادی صحبت از شفافیت کردند و باید بگویم بهتر است خودش مقداری شفاف‌تر باشد و توضیح دهند چگونه در این سال در بحث منابع مالی ناموفق بودند و در کنار آن درباره لغو اعزام تیم‌های پایه به مسابقات مختلف و همچنین منابع مالی توضیحات کامل بدهد.

سلیمی افزود: مرادی باید به خانواده وزنه‌برداری در مورد شرایط بد اردویی که منجر به ترک اردو توسط ملی‌پوشان شد و اینکه چرا ورزشکاران ما به کشورهای دیگر پناهنده شدند جوابگو باشد. زیرا خود شما جناب مرادی سرپرست تیم اعزامی به یونان بودید و هیچ کسی دیگری در این امر مقصر نیست. متاسفانه آنقدر به دختران ورزشکار ما فشار وارد کردید که فکر مهاجرت به سر آن‌ها زد. درباره اخراج و بی حرمتی که در قبال پیشکسوتان داشتید باید پاسخگو باشید. مانند اینکه سجاد انوشیروانی، حسین توکلی و حسین برخواه چطور از هدایت تیم ملی برکنار شدند توضیحات کامل ارائه دهید. سعی نکنید با فرافکنی‌ها اذعان عمومی را به سمت دیگری ببرید. شما خبرنگاران محترم این حوزه را مورد بی احترامی خودتان قرار دادید اصلأ این صحبت‌ها درست نیست. از همه عزیزان که در روزهای گذشته با من تماس گرفتند و دغدغه این رشته را داشتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 789830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟