اقدام عجیب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و مصاحبه با رسانه معاند!

به گزارش رکنا، چندی پیش بود که ملی‌پوشان وزنه‌برداری با انتشار بیانیه‌ای علیه، رییس فدراسیون وزنه‌برداری از فعالیت و عملکرد او در این سالیان اخیر دست به انتقاد زدند، هر چند رییس فدراسیون در پاسخ به این انتقادها حکم به برکناری سرمربی تیم ملی داد تا بیش از پیش آتش حاشیه‌ها در این فدراسیون فوران کند.

البته این پایان کار نبود و مرادی امروز (چهارشنبه) با یک رسانه معاند فارسی زبان ضد نظام  مصاحبه‌ای انجام داد که این مساله برخلاف قوانین کشورمان است. رسانه‌ای که در کل شبانه‌روز در تلاش برای تخریب وجهه ورزش ایران در جهان است و زیر نظر دولت عربستان سعودی فعالیت می‌کند.

حتی با اقدامات عجیب و غریب سعید ملایی و همچنین منصوری سرمربی و ملی‌پوش اسبق جودو را ترغیب به این کردند تا شرایط را به نحوی پیش ببرند که فدراسیون جودو ایران به دلیل عدم مواجهه با جودوکاران رژیم غاصب صهیونیستی، تعلیق شود.

پس از حواشی فراوان در فدراسیون وزنه‌برداری، مرادی تمام تلاش خود را انجام داد تا نشستی با مسئولان کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش داشته باشد تا شرایط را آرام کند اما اکنون با این اتفاق پیش آمده باید دید مسئولان بلند پایه ورزش کشور چه واکنشی نسبت به این اتفاق خواهند داشت.

اینکه این مصاحبه به علم به دانستن مرادی ترتیب داده شده یا خیر خود سوالی بزرگ است اما نکته جالب این بوده که رییس فدراسیون وزنه‌برداری به خودی خود در ایران سال‌هاست که به جز یک رسانه با سایر رسانه‌ها ارتباطی ندارد. مرادی چند وقتی است که به عنوان کاندیدا ریاست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ثبت نام انجام داده و قصد دارد بار دیگر خود را برای حضور در ریاست فدراسیون محک بزند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 789805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟