قنبری: کسب خانم گلی لذت قهرمانی را برایم صدچندان کرد/ گل‌هایم را به پدرو مادرم تقدیم می‌کنم/ امیدوارم که بهترین بازیکن لیگ از خاتون بم انتخاب شود

«زهرا قنبری» خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص قهرمانی تیمش اظهار داشت: متاسفانه این فصل به شدت خسته‌کننده شده بود. خیلی برایمان طولانی شد. اما از این بابت که توانستیم آن را با موفقیت و قهرمانی پشت سر بگذاریم به شدت خوشحال هستم. واقعا تمامی بازیکنان، خانم جعفری و کادر محترم تیم در این فصل سنگ تمام گذاشتند. 

وی درمورد به ثمر رساندن 39 گل در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد: البته این سومین سالی است که به این عنوان دست پیدا می‌کنم. اما امسال به این خاطر که درکنار قهرمانی تیمم توانستم به عنوان خانم گلی هم برسم خیلی خیلی هیجان زده هستم. چرا که کسب این مهم جشن و لذت قهرمانی را برایم صدچندان کرد. ولی به این خاطر که خانم جعفری سرمربی تیم به دلیل از دست دادن برادر و فرزند عزیزشان اصلا شرایط روحی مساعدی نداشتند به همین خاطر تمامی بچه‌ها همدل شدند تا با عملکرد خوبشان در هربازی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده آن را به سرمربی عزیزمان تقدیم کنند تا شاید مرحمی بر دل داغ دیده‌شان باشد، قدری خوشحالشان کند. قهرمانی ما برای یک نفر نیست و همه در این مسئله دخیل بودند و جا دارد از مجموعه خاتون، آقای اسماعیلی و خانم جعفری که خیلی برای تیم زحمت کشیدند تشکر کنم همه بچه‌های درپست‌ها و مسئولیت‌های خودشان به بهترین شکل عمل کردند تا تیم قهرمان شود واقعا بازیکنان ما فوق‌العاده بودند امیدوارم که عنوان بهترین بازیکن لیگ هم از خاتون بم انتخاب شود.

بازیکن تیم خاتون بم در واکنش به اینکه پست تخصصی‌اش هافبک وسط است ولی او موفق به زدن 39 گل شده گفت: پست تخصصی‌ام هافبک وسط است اما حدود چهار فصل است که فوروارد بازی می‌کنم. در طول این فصل هم هر زمانی تیم احتیاج داشته که هافبک وسط بازی کنم این کار را انجام دادم تا به تیم کمک کنم. در واقع در بیشتر فصل‌ها در همه بازی‌ها فوروارد نبوده‌ام و در بازی‌های مهم که نیاز بوده، پستم را تغییر داده‌ام.

قنبری در مورد اینکه عنوان خانم گلی را به چه کسی تقدیم می‌کند اضافه کرد: بدون شک دوست دارم که این رکورد را به پدرو مادر عزیزم تقدیم کنم. چرا که آن‌ها همیشه با عشق و دعاهایشان حمایت کردند، هرچیزی که دارم از وجود آن‌‌ها است. جدا از این باید یک تشکر ویژه هم از تمامی دوستان و هم تیمی‌هایم داشته باشم که همیشه در دوران مسیر حرفه‌ایم حمایتم کرده و مشوق بودند. چرا که ابتدای لیگ مصدومیتی جزئی برایم پیش امد که بنظر می‌رسید کمی از مسیر پیشرفت دورم کند ولی به لطف خدا ودعای پدرو مادرم توانستیم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 789668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟