سجادی: با یک تا 2 کشور برای بازی‌های دوستانه صحبت کرده‌ایم

به گزارش رکنا،  سید حمید سجادی در حاشیه نشست امروز هیات دولت در مورد آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی کشورمان پیش از جام‌جهانی 2022 قطر اظهار داشت: آخرین خبری که من دارم این است که ساعت 8 شب یکشنبه هفته آینده تیم ملی در قطر با الجزایر بازی خواهد کرد. روز گذشته هم با میرشاد ماجدی صحبت کردم که گفت با چند تیم دیگر در حال مذاکره هستند که نام آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به زودی اعلام خواهند کرد.

وی افزود: خود ما هم از وزارت خارجه کمک گرفته و با یک تا 2 کشور در حال صحبت هستیم. در نهایت نتیجه تمام مذاکرات به فدراسیون فوتبال منعکس می‌شود تا این فدراسیون برنامه‌ریزی کند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه قرار است تیم ملی پیش از جام‌جهانی چند بازی دوستانه انجام بدهد، گفت: ما نباید تصمیم بگیریم، زیرا کار تخصصی فدراسیون است. اینکه چند بازی برگزار شود. چه بازی‌هایی با کدام کشورها برگزار شود و بُعد مسافت چگونه باشد، در اختیار کادر فنی است. باید دید آیا می‌توانند مسافتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای برگزاری یک یا چند بازی طی کنند. همه این تصمیمات فنی است که فدراسیون فوتبال می‌گیرد، اما بر خودمان وظیفه می‌دانیم حمایت کنیم و در کنار تیم ملی باشیم. امیدوارم بتوانیم به عنوان پشتیبان آنچه فدراسیون و تیم ملی نیاز دارد، تامین کرده و حمایت کنیم. در خدمتشان هستیم.

سجادی در مورد اینکه مدتی قبل اعلام کرده بود که از وضعیت فدراسیون فوتبال راضی نیست، آیا اکنون وضعیت بهتر شده، گفت: آن صحبت من مربوط به برنامه صف اول بود، نیاز بود مقداری تصمیماتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تسریع کرده و قاطع باشند. اقداماتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم انجام داده و جلسه هیات رییسه فدراسیون و مجمع تشکیل شد. تصمیماتی که در مجمع گرفتند، خواسته‌های ما بود تا زودتر به ساماندهی برسیم. باید جایگاه ریاست فدراسیون تعیین تکلیف شود. برای انتخابات تاریخ 8 شهریور تعیین شده که اقدام و تصمیم خوبی است.

وی تصریح کرد: جایگاه نظارتی وزارت ورزش ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر این داشت که از فدراسیون فوتبال حمایت کنیم تا برنامه‌محور باشد. کادر فنی هم نظارت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فدراسیون اعلام می‌کند و برای اجرای آنها برنامه‌ریزی می‌شود. می‌دانیم فرصت حضورمان در جام جهانی چقدر ارزشمند است و نباید به هیچ عنوان این فرصت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهیم. باید به نحو احسن از این موقعیت بهره‌برداری کنیم و امیدواریم فدراسیون از لحاظ کیفی و کمی چیزی برای تیم ملی کم نگذارد. فدراسیون دورخیز خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده و ما هم خیلی دوست داریم هرچه به جام‌جهانی نزدیک می‌شویم برنامه‌ها ان‌شاءالله محقق و کیفیت بهتر شود. مقداری کار سخت است، اما باید برنامه‌ها محقق شود. 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کدخبر: 789628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟