طیب‌نیا: دوومیدانی باید در برنامه‌های باشگاه سپاهان گنجانده شود

به گزارش رکنا، چندی پیش بود خبر عدم تیم‌داری باشگاه سپاهان اصفهان در برخی رشته‌های ورزشی مانند فوتسال، والیبال و بسکتبال در فصل آینده منتشر شد. این در حالی است که سپاهان به عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ و با ریشه ایران سابقه فعالیت طولانی‌ مدت در رشته‌های زیادی در 2 بخش بانوان و آقایان داشته و حالا تصمیم برای حذف چند تیم مهم از چارت این باشگاه کمی عجیب به نظر می‌رسد.

این در شرایطی است که حتی پس از آن نیز گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفت مبنی بر اینک امکان دارد در رشته پایه و مادر یعنی دوومیدانی هم تیمداری نکنند. رشته‌ای که در این سالیان اخیر افتخارات فراوانی برای این باشگاه در مسابقات مختلف به ارمغان آورده است.

در همین زمینه محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اینکه آیا در سال جاری قصد تیمداری در رشته دوومیدانی دارند یا خیر، گفت: قاعدتأ رشته دوومیدانی جزو مهم‌ترین رشته‌های ورزشی کشور است، هر چند این گونه تصمیمات منوط به نظر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است. اما با توجه به اهمیت رشته پایه و مادر یعنی دوومیدانی این رشته باید در برنامه‌های باشگاه در سال جاری گنجانده شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 789614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟