کاپادزه: هدف والایی داریم

پس از دیدار تیم های زیر 23 سال ازبکستان و ایران در سومین مسابقه جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، تیمور کاپادزه سرمربی ازبکستان در کنفرانس خبری شرکت کرد.

او در مورد متوقف کردن ایران گفت: همه چیز در بازی امروز خوب پیش رفت. متاسفانه ما برنده نشدیم. وقتی به زمین آمدیم، مسابقه فشرده و سخت بود چرا که ایران به پیروزی نیاز داشت. با وجود اینکه به مرحله بعد صعود کرده بودیم اما این بازی را مهم دانستیم و سعی کردیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. اکنون توجه خود را به مرحله بعدی معطوف می‌کنیم.

او در مورد تغییر ترکیبش مقابل ایران بیان کرد: باید شرایط همه بازیکنان را بررسی می‌کردیم. در این بازی آنها را از نظر روحی و جسمی مورد آزمایش قرار دادیم. در بازی مقابل ایران موقعیت‌های کافی داشتیم. در کل هرکسی کار خود را به خوبی انجام داد. در مورد مسابقات بعدی، هر کسی که آماده باشد، بازی خواهد کرد. ما هدف والایی را تعیین کرده‌ایم و به همین دلیل بازیکنان مناسب را وارد زمین می‌کنیم. مهمتر اینکه، همه بازیکنان ما پتانسیل کافی برای بازی در ترکیب اصلی را دارند. همانطور که گفتم هرکسی که آماده باشد در ترکیب اصلی جای می‌گیرد.

کاپادزه در خصوص بازی در مرحله حذفی مقابل عراق گفت: عراق حریف قدرتمندی است. در واقع تیم ضعیفی در این مرحله وجود ندارد. بازیکنان عراقی عملکرد خوبی دارند. برای این بازی آماده خواهیم شد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 789604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟