برخواه: بایستی اختلافات کنار گذاشته شود/ همیشه تلاش کردم در وزنه‌برداری مثمرثمر باشم

محمدحسین برخواه در گفت‌وگو با رکنا، در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: امیدواریم مشکلاتی که در اردوها وجود داشت در آینده برطرف شود. به هر جهت ملی‌پوشان وزنه‌برداری مسابقات مهمی را پیش‌رو دارند و اگر بخواهیم در المپیک پاریس نتیجه خوبی بگیریم بایستی از الان برنامه‌ها را با جدیت پیش ببریم. امیدوارم که شرایط اصلاح و مشکلات برطرف شود، زیرا حق ورزشکاران ما است که بهترین شرایط را داشته باشند. از تمام دوستان که در این مدت کنار ما بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم. 

وی در مورد وضعیت اردوها در زمان او راضی‌کننده بود یا خیر، گفت: اردوهای ما در سالیان گذشته شرایط نسبتأ خوبی بود اما درست پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان در ازبکستان متاسفانه وضعیت نامطلوبی برای ما شکل گرفت، زیرا انتظار داشتیم یکسری شرایط برای ما در سال جاری بهتر شود. امیدوارم پس از من شرایط برای بچه‌ها بهتر شود. به نظرم توقع وزنه‌برداران منطقی و به حق بود زیرا انتظارات زیادی نداشتند. باید حداقل‌هایی در اردو باشد؛ تغذیه مناسب در شان تیم ملی وزنه‌برداری انتظار زیادی نیست و جزو وظایف ذاتی فدراسیون است تا حداقل امکانات را برای تیم ملی فراهم کند.

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود راضی بود یا خیر، بیان کرد: کار مربی‌گری آن هم در تیم ملی کار سختی است و حقیقت امر این است که مقداری فشار، کار روی من زیاد بود اما باز هم به مسابقات مختلفی که رفتیم لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم دست پُر از رقابت‌ها برگردیم. از این بابت خداراشکر گذاریم که در حد توان نتایج نسبتأ خوبی گرفتیم و شرمنده مردم نشدیم. چیزی که در خودم می‌بینم این بود که تمام تلاشم را کردم کم کاری نکنم و در این مدت هم هیچ کم فروشی نکردم و هر چه در توان داشتم برای موفقیت تیم ملی گذاشتم. به هر حال هر آمدنی یک رفتنی دارد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد در آینده نزدیک ممکن بود رخ بدهد.  در روزهایی که بودم تمام سعی من این بود که بتوانم بهترین خروجی را برای موفقیت تیم ملی ایجاد کنیم. آن چیزی که وظیفه‌ام بود را در حد توانم انجام دادم.

برخواه با اشاره به اینکه امیدوار هستم مشکلات تیم ملی برطرف شود، اظهار داشت: امیدوارم مشکلات برطرف شود و بچه‌ها به اردوها بیایند زیرا نفرات مستعدی داریم که می‌توانند در مسابقات جهانی یا حتی المپیک بهترین نتیجه را برای وزنه‌برداری ایران به دست بیاورند. فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوعی که در شرایط فعلی وزنه‌برداری نیاز به آن دارد همدلی است. بایستی این اختلافات کنار گذاشته شود و همه در حد توان به این رشته کمک کنند. صحبت‌هایی که با مرادی داشتیم برای همیشه از او می‌خواستم، کاری کنیم که در سال آخر با یک خاطره خوشی این دوره را به پایان برسانیم. 

وی درباره اینکه آیا با این شرایط امیدی به موفقیت تیم ملی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است یا خیر، گفت: همبستگی کشورهای اسلامی مسابقه سختی است و اینطور نیست که بخواهیم فکر کنیم به راحتی می‌توانیم آن را راحت پشت سر بگذاریم. البته باید ببینیم کشورهای دیگر نیز با چه شرایط در آنجا شرکت می‌کنند. کشوری مانند مصر با توجه به دوپینگ‌های زیادی که داشت آیا در این مسابقات حضور پیدا می‌کند یا خیر.

انتهای پیام/

کدخبر: 789296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟