حدادی: من عاشق سفر به آمریکا نیستم + فیلم

به گزارش رکنا، احسان حدادی در خصوص عملکرد خود در مسابقات دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا (ع) اظهار داشت: در مسابقات امام رضا (ع) توانستم دوباره پس از 3 سال بالای 61 متر پرتاب کنم، هر چند هنوز خیلی انتقاد به من وارد است اما باز هم نشان‌دهنده این است حدادی همچنان این پتانسیل را دارد که پرتاب بالای 65 متر هم داشته باشد. فکر می‌کنم انشاالله برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پرتاب خوب داشته باشم. تمام تلاش من این است که در بازی‌های آسیایی بتوانم ورزش ایران را صاحب پنجمین مدال طلا کنم. فکر می‌کنم کسی تا به حال نتوانسته از عهده این کار برآمده باشد.

وی درباره اینکه حمایت‌ها چگونه است، گفت: قطعأ همیشه انتقاد است زیرا من در رشته‌ای فعالیت می‌کنم که تنها یک نفر در آن مدال المپیک گرفته است. زمانی که یک نفر در یک رشته المپیکی صاحب مدال می‌شود نگاه‌ها قطعأ به سمت آن فرد می‌رود و چه مدال بگیرد چه نگیرد همه از او توقع دارند. هزینه‌هایی که شده، حتی یک ریال آن به جیب من احسان حدادی نرفته است. البته باید دانست خیلی از ورزشکاران رشته‌های مختلف در اردو هستند و مسابقه می‌دهند و به قول معروف به سفر برون مرزی می‌روند.

نایب قهرمان المپیک لندن تصریح کرد: ولی احسان حدادی چون در رشته‌اش تنها یک نفر است زمانی که به اردو می‌رود، می‌گویند احسان حدادی رفته آمریکا درصورتی که من عاشق آمریکا و اروپا رفتن نیستم. من عاشق کشورم هستم و اگر مربی در اینجا وجود داشت که می‌توانست من را در سطح 65 متر نگه دارد هیچ وقت از ایران بیرون نمی‌رفتم. اگر دوستان عاشق هستند من می‌توانم اوکی کنم که راحت‌تر به آنجا بروند. حدادی یک ورزشکار بین‌المللی است و اینکه بگویند فیل او هوس آمریکا کرده درست نیست زیرا می‌خواهند من را رو به روی مردم قرار دهند. هر چند مردم که من را در خیابان می‌بینند به من می‌گویند کار تو درست است و از این بابت خداراشکر می‌کنم که از نگاه آن‌ها کامل هستم.

حدادی درباره اینکه طرح او در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک چگونه پیش رفت، بیان کرد: به دلیل اینکه تمام تمرکز من روی بازی‌های آسیایی بود اصلا راجع به این موضوع صحبتی با دوستان نداشتم اما اکنون به دلیل تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو موافقم تا یک نشست در این مورد داشته باشیم. در صورت حضور صالحی‌امیری یا رییس جدید، طرحی که دادم را پیگیری می‌کنم تا به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 789213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟