اشتباهی که جایگاه بیرانوند در تیم ملی را متزلزل کرد

به گزارش رکنا، علیرضا بیرانوند که از ابتدای لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوست، توانست جای علیرضا حقیقی را نیز در تیم ملی بگیرد و دروازه‌بان فیکس ایران در جام جهانی 2018 و بعد جام ملت‌های 2019 باشد. با این حال علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت در اواسط لیگ بیستم ترانسفر شود و به لیگ بلژیک برود. او روی این موضوع هم مصمم بود و می‌خواست لژیونر بودن را در عمر ورزشی خود تجربه کند که همین اتفاق هم رخ داد.

بیرانوند به تیمی رفت که از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشت و همچنین باوجود اینکه دروازه‌بان اصلی این تیم بلژیکی 40 سال سن داشت اما بیرانوند نتوانست جای او را در ترکیب اصلی بگیرد. بیرانوند فقط در ده مسابقه برای تیم «آنتورپ» به میدان رفت تا جایی که بعد از مصدومیت شدید بیرانوند، او حتی دیگر دروازه‌بان دوم تیمش هم نبود!

حالا در آستانه جام جهانی بیرانوند جای خود را در ترکیب اصلی تیم ملی به امیر عابدزاده داده که در لیگ 2 اسپانیا عملکرد به مراتب بهتری از بیرانوند در تیم خودش داشته است.

بیرو برای اینکه بتواند بار دیگر در تیم ملی سنگربان شماره یک ایران باشد باید در پرسپولیس بدرخشد و همان عملکرد لیگ شانزدهم را از خود ثبت کند. عملکردی که باعث می شود او دومین جام جهانی خود را به عنوان دروازه بان شماره یک پشت سر بگذارد و تاریخساز شود؛ کاری که احمدرضا عابدزاده و یا مرحوم ناصر حجازی هم نتوانستند انجام دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 789119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟