اعلام جدیدترین آرای انضباطی/ تیم‌های لیگ یکی نقره داغ شدند

به گزارش رکنا، دیدار تیم‌های چوکا تالش و سپید رود رشت برگزار و از سوی سید محمد حسینی، مربی تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سالار قدرت‌خواه، تدارکات تیم چوکا تالش به دلیل بد رفتاری در قبال تیم حریف و ورود به زمین مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم سپید رودرشت به دلیل5 بازیکن اخطار یباید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و شهید قندی یزد برگزار و از سوی عباس قاسمی، بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر رفتار غیر ورزشی رخ داد وی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین غبیشاوی، تدارکات تیم خلیج فارس ماهشهر نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی با توبیخ کتبی مواجه شد.

از سوی کیان شعبانی، منتسب به تیم خلیج فارس ماهشهر تخلفاتی در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به 6 ماه از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال کشور محروم است. این رأی قابل تجدید نظر است.

مجاهد محمدی، مالک تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به 2 جلسه از همراهی تیم خود و ورد به ورزشگاه‌ها محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم شهید قندی یزد به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی و تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل 6 بازیکن اخطاری باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 788798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟