اکبری: برای مسابقات جهانی پاورلیفتینگ ناامید نیستم

مهرداد اکبری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی خودش پیش از حضور در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ اظهار کرد: خداراشکر وضعیت بدنی ام خوب است البته باید پذیرفت سطح مسابقات خیلی بالا است اما باز هم‌تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین وزن‌هایی که در خور خودم است را به ثبت برسانم. در این مدت تمرینات خوبی داشته ام و در بهترین شرایط خودم قرار دارم و امیدوارم در روز مسابقه هم بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم.

وی افزود: رکورد اسکات من ۳۰۰ کیلوگرم،پرس ۱۹۰ و ددلیفت هم ۳۰۰ ثبت کرده ام. رقیبا هم وزنه های بالایی است و من هم نخستین حضور خودم را تجربه می کنم. سعی می‌کنم بهترین رکوردم را به ثبت برسانم تا شرمنده مردم کشورم نشوم.

عضو تیم ملی پاورلیفتینگ درباره اینکه ایران تاکنون مدال جهانی کسب نکرده و این کار را برای آنها سخت می‌کند، گفت: قطعا استرس مسابقات برای من وجود دارد اما باز آمادگی‌ام بد نیست و سعی می کنم وزنه های خوبی را به ثبت برسانم. ما در رده بزرگسالان تاکنون کسی نداشته ایم به مدال مجموع برسد و همین امر مقداری کار را سخت می‌کند اما بازهم ناامید نیستیم و این تیم تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا بهترین نتیجه را بگیرند.

اکبری در پایان با تشکر از مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای حمایت از آنها گفت: خداراشکر در این مدت مسئولان فدراسیون بدنسازی به شکل خوبی از ما حمایت کرده اند و برای ما سنگ تمام گذاشته اند و امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم محبت این عزیزان را جبران کنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 788164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟