کولیبالی: گلزنی باعث ایجاد انگیزه‌ام می‌شود/ نکونام هرسال با فولاد به موفقیت جدیدی دست پیدا میکند/ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم/ فولاد فصل فوق العاده‌ای را پشت سرگذاشت

«موسی کولیبالی» مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص فصلی که با تیمش سپری کرد اظهار داشت: خدا را شکر فصل خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم. از ابتدای شروع لیگ به دلیل تغییراتی که در تیم ایجاد شده بود کمی زمان برد تا بتوانیم به هماهنگی دست پیدا کنیم. ولی بازی به بازی بهتر شدیم. با توجه به بازیکنان کلیدی و باکیفیتی که در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند توانستیم  عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. تا جایی که موفق شدیم  به عنوان صدر‌نشین از گروهمان صعود کنیم. جدا از این نمایش خوبمان در لیگ برتر هم ادامه دار شد تا بتوانیم لیگ را با جایگاه عالی به پایان برسانیم.

وی درخصوص عملکرد خوبش در این فصل از رقابت‌ها ادامه داد: همیشه تمامی تلاشم این بوده که بتوانم به تیمی که درآن بازی می‌کنم کمک کرده باشم. البته ناگفته نماند که فوتبال یک ورزش گروهی است هرگاه تیم نتیجه خوبی می‌گیرد قطعا نتیجه تلاش و همکاری همه بازیکنان بوده است. واقعا از گلزنی خیلی خوشحال میشوم درمن انگیزه مضاعفی ایجاد می‌کند تا بتوانم با انرژی بیشتری با چالش های رو به رو مقابله کنم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان درمورد همکاری با «جواد نکونام» عنوان کرد: نیاز به صحبت درمورد آقا جواد نیست. چون عملکرد او گویای همه چیز است. در3 سالی که برای فولادخوزستان بازی می‌کنم هرسال با هدایت نکونام تیم دربهترین شرایط ممکن بوده است. سال اول فولاد سوم شد توانست سهمیه آسیایی را کسب کند؛ سال دوم قهرمان جام حذفی شدیم موفق به کسب سهمیه آسیای و امسال هم قهرمان سوپرجام و صعود مقتدرانه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا، بنظرم بدست اوردن این همه افتخار کار کمی نیست. از عهده هرمربی برنمی‌آید. البته ناگفته نماند آقای نکونام کلا سرمربی سخت‌گیری هستند و همیشه گفته‌اند تمامی تلاشتان را بکنید چرا که بعد از هرسختی آسانی است. واقعا با سخت‌گیری‌های سرمربی تیم و تلاش همه بازیکنان و کادرفنی، فولادخوزستان نتیجه دلخواه خودش را گرفت موفق شد تا امسال هم با سربلندی لیگ برتر و مسابقات آسیایی را پشت سربگذارد.

کولیبالی درمورد اینکه شنیده می‌شود از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد افزود: بله. از چند تیم لیگ برتری در ایران و چند تیم بیرون از ایران پیشنهاد دارم ولی الان نمیتوانم در این مورد صحبت کنم. چرا که بنظرم این کار اصلا حرفه‌ای نیست. علاوه براین هنوز یک بازی دیگر مانده و بعد از به اتمام رسیدن لیگ در این مورد تصمیم گیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 787213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟