سرمربی تیم ملی والیبال: مصدوم نداریم

به گزارش رکنا، طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که روز گذشته (یکشنبه هشتم خرداد) وارد بلگراد شده بود، تمرینات خود را از صبح امروز (دوشنبه نهم خرداد) زیر نظر کادر فنی آغاز کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع  نخستین تمرین توپی تیم ملی با تشریح شرایط بازیکنان پس از ورود به صربستان گفت: خوشبختانه با کمترین مشکل، روز گذشته وارد بلگراد شدیم. بعد از استقرار در هتل به بازیکنان فرصتی برای استراحت دادیم تا بتوانیم در فرصت مناسب تمرین‌ها را انجام دهیم.

بهروز عطایی افزود: متاسفانه اسماعیل مسافر و امین اسماعیل‌نژاد به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانستند همراه تیم اعزام شوند ولی امروز به جمع ملی‌پوشان ملحق شدند. این دو بازیکن در وهله اول باید استراحت کنند و به همین دلیل در نخستین تمرین تیم در بلگراد خصور ندارند ولی از فردا در کارهای گروهی، تیم را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: امروز یک جلسه تمرین با وزنه داشتیم و عصر امروز در سالن اصلی مسابقات به تمرین خواهیم پرداخت تا برای بازی با تیم ملی صربستان آماده شویم.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر وجود برخی آسیب‌دیدگی‌های جزیی در بین بازیکنان، افزود: خوشبختانه هیچ‌یک از بازیکنان با مصدومیتی که سبب از دست دادن فرصت بازی شود، مواجه نیستند‌. مصدومیت‌های جزیی وجود دارد که جزیی از طبیعت ورزش است و امیدوارم با حداقل آسیب در لیگ ملت‌ها شرکت کنیم.

نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹ به وقت محلی (۲۱:۳۰ تهران) آغاز می‌شود و به مدت دو ساعت ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران علاوه بر تمرینات، دو دیدار تدارکاتی نیز در بلگراد برگزار خواهد کرد.

مردان والیبال ایران جمعه شب ۱۳ خرداد بلگراد را به مقصد برازیلیا ترک خواهند کرد و بامداد یکشنبه (۱۵ خرداد) وارد شهر برازیلیا خواهند شد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها از ۱۷ تا ۲۲ خرداد در این شهر پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 786560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟