حسینی: کدام تیم بهترین بازیکنش را نیم‌فصل از دست می‌دهد؟

به گزارش رکنا، «مجتبی حسینی» در نشست خبری پیش از مسابقه با مس رفسنجان اظهار داشت: عرض تسلیت دارم خدمت مردم خوب خوزستان و امیدوارم دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم. فصل سختی را گذارندیم و امیدواریم فردا نتیجه خوبی بگیریم و این فصل را به خوبی تمام کنیم. برای بازی فردا هم با دو سه بازیکن مصدوم روبرو هستیم. 

وی در مورد مس رفسنجان گفت: مس تیم خوبی است و رده جدولی‌اش از ما بالاتر است و امیدوارم بازیکنانمان با انگیزه خوبی مقابل این تیم ظاهر شوند.

حسینی ادامه داد: مس را خوب آنالیز کرده‌ایم امیدوارم بازیکنانمان با انگیزه خوبی درمیدان حاضر شوند زیرا در مسابقاتی که از نظر جدولی خیلی حساسیتی ندارد. مهمترین دغدغه انگیزه است.امیدوارم بتوانیم فصل را خوب تمام کنیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه آیا به اهداف‌تان در این فصل رسیدید، گفت: بله چون تیم ما از نظر بودجه  پایین ترین تیم لیگ بود، اما در نیم فصل هم درآمدزایی برای باشگاه شد و هم جوانگرایی زیادی انجام دادیم. تیم ما بازی‌های خوبی را انجام داد، البته می‌توانستیم در یکسری از مسابقات نتایج بهتری هم بگیریم اما در مجموع بازیکنان ما در اکثر  بازی‌ها پایاپایی کار کردند ولی حقمان بود که نتایج بهتری هم بگیریم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوارید در ورزشگاه خانگی بالاخره پیروز شوید، گفت: ما همیشه امیدواریم و تلاش می‌کنیم به هر شکل امیدواریم این طلسم را بشکنیم.

حسینی در مورد اینکه بازیکنان شما از نظر روحی و روانی در بازی‌های خانگی افت کرده‌اند، تاکید کرد: خیر به این شکل نیست ما همیشه به دنبال شکار حریفان در خارج از خانه بودیم اما در بازی های خانگی خودمان شکار شدیم. یک مقدار بازی‌های خانگی مان دچار مشکل شده است. شکل تیم ما با توجه به داشته هایمان آن طور بود و می خواستیم به حریف ضربه بزنیم اما در بازی‌های خانگی کارمان سخت تر است.

سرمربی پیکان در مورد اینکه برای فصل آینده هم با این باشگاه همکاری خواهید داشت گفت: خیر هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده ایم.

وی در مورد اینکه عملکرد پیکان را در پایان فصل چطور ارزیابی می کنید گفت: در مجموع فصل بدی را نداشتیم. دروازه بان، بهترین هافبک مان و کاپیتان ما قبل از حضور من از تیم پیکان جدا شده بودند. بودجه ما خیلی کم بود و اجازه ندارم این بودجه را بیان کنم. بودجه ما خیلی پایین بود و توانستیم تیم آبرومند را جمع و جور کردیم. خوبی قضیه این است که یک تیم جوان و سرپا داریم. اگر سیاست باشگاه این باشد که بازیکن بگیرند فصل آینده تیم خوبی  خواهیم داشت حرف های زیادی برای گفتن دارند. بازیکنان اکنون با تجربه شده‌اند و باید دید سیاست باشگاه چگونه است.

سرمربی پیکان در مورد اینکه جدایی کوشکی خیلی به تیم شما ضربه زد گفت: نمی خواهم وارد جزئیات شوم، یک عمر خودم بازی کرده‌ام نزدیک 12 سال است مربیگری می‌کنم و تاحالا ندیده ام که یک تیم در نیم فصل مهم ترین مهره اش را به اسم درآمدزایی واگذار کند. جایگزین هم نداشتیم. هیچ تیمی بازیکن خوبش را به تیم  دیگری نمی‌دهد اما فولاد هزینه بالایی انجام داد و توانستند بازیکنان خوب ما را بگیرند. بهترین بازیکن نیم فصل ما را هم گرفتند. 4 گل از زمان حضور کوشکی زده ایم. این قضیه تمام شده است. نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم نه اینکه دنبال درآمدزایی باشیم، البته این هم شانس من بود.

وی در مورد اینکه از باشگاه دیگر پیشنهادی داشته‌اید گفت: نه یک بازی دیگر مانده و به این مسایل فکر نمی‌کنم.

حسینی درمورد اینکه وضعیت فدراسیون فوتبال و تیم ملی در آستانه جام جهانی را  چطور می بینید گفت: درحیطه وظایفم نیست در مورد این مسایل صحبت کنم اما به عنوان یک علاقمند فوتبال می‌گویم چه مردم عادی و چه متخصصین فن، همه نگران هستند و انتظار دارند برنامه ریزی بهتری برای تیم ملی داشته باشیم. به نظرم باید اولین کاری که انجام شود این است که بدانیم رئیس فدراسیون فوتبالمان چه کسی است؟ وقتی این داستان حل نشود منتظر این مسایل باید باشیم. نمی‌دانم چرا به این  قضیه رسیدگی نمی‌کنند که یک رئیس فدراسیون قوی انتخاب کنیم. باید یک هیات رئیسه قوی  انتخاب شود که بتواند این کار سخت را انجام بدهد. با توجه به تحریم کشورمان انجام این کارها سخت است و نیاز به افراد قویی داریم که این کار سخت را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 785968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟