کارخانه: این جوانان نسل طلایی والیبال می‌شود

به گزارش رکنا، مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با سایت فدراسیون والیبال ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسابقات لیگ ملت‌ها گفت: امیدوارم بازیکنان با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شوند. نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود. هرکس گنج می خواهد باید پذیرای رنج هم باشد. قطعا این بازیکنان که دو ماه به صورت شبانه روزی و به دور از خانواده در تلاش بودند، نتیجه زحمات خود را خواهند دید.

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان با تاکید بر این‌که کادر فنی تیم ملی به لحاظ تئوری و عملی هر آنچه که لازم است  را به بازیکنان آموزش دادند، تصریح کرد: بازیکنان در ابتدا به خود، بعد به کادر فنی و فدراسیون والیبال که امکانات خوبی برایشان فراهم کرده متعهد هستند. باید به این تیم زمان داد و روی این نسل سرمایه گذاری کرد و هزینه آن را هم پرداخت کنیم تا این نسل هم نسل طلایی والیبال شود.

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: حمایت فدراسیون والیبال از تیم ملی و انجام درست وظایف از سوی بازیکنان و کادر فنی نشان دهنده اتفاقاتی خوب است. به این کادرفنی و بازیکنان اعتقاد دارم و امیدوارم همچون بازیکنان شناخته شده گذشته، اسم این بازیکنان نیز در تاریخ ثبت شود.

کارخانه که با والیبال ملی و باشگاهی به افتخارات فراوانی دست یافته است، با بیان این‌که با کار گروهی و هم افزایی بیشتر میتوان نتایج خوبی به دست آورد، تاکید کرد: نسل‌های بسیاری برای والیبال کشور زحمت کشیده‌اند و باید با تلاش نسل‌ جدید چرخه والیبال ادامه یابد. قرار گرفتن بازیکنان جوان تیم ملی در شرایط دشوار مسابقات و آزمون و خطا باعث پرورش بازیکنانی نام آور برای والیبال کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 785886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟