هاشمی‌نسب: اطلاعی از جذب منشا ندارم/ دلیل تغییر داور بازی با سپاهان را نمی‌دانم

مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص بازی امشب (یکشنبه) مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی امروز برای ما بسیار مهم بوده و برای رتبه چهارمی در تلاش هستیم. ما بعد از بازی‌های خوبمان در لیگ قهرمانان آسیا در تلاش هستیم لیگ برتر امسال را هم با رتبه‌ای درخور فوتبال خوزستان و تیم فولاد به پایان برسانیم. تیم فولاد با انگیزه‌ای که دارد فقط در بازی امروز به دنبال 3 امتیاز است.

وی درباره ایبای گومز بازیکن اسپانیایی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و نوع قراردادش گفت: قرارداد او فقط برای لیگ قهرمانان آسیا بود و پس از مسابقات، گومز ایران را به مقصد اسپانیا ترک کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم.

هاشمی نسب درخصوص جذب گادوین منشا اظهار داشت: راستش را بخواهید من اطلاعی در بخش نقل و انتقالات ندارم و اصلا به این موضوع ورود هم نمی‌کنم . این تصمیمات را نفر اول کادر فنی یعنی جواد نکونام اتخاذ می‌کند.

مربی فولاد درباره تغییر دقیقه نودی داور بازی امروز مقابل سپاهان افزود: من شخصا گاردی به این قضیه ندارم و اعتقاد دارم داورها با شرافت سوت می‌زنند و امیدوارم قضاوت داورها به سمت‌وسویی پیش نرود که فکر دیگری کنیم و انشاالله در هر شرایطی عدالت رعایت شود.

وی در خصوص بدون تماشاگر شدن بازی امروز فولاد مقابل سپاهان گفت: به خدا من زیاد اطلاع ندارم در جلسات قبل بازی چه مسائلی بررسی می‌شود. ما همیشه دوست داریم هواداران را کنار خود داشته باشیم اما خب تصمیمی است که گرفته شده و ما حس خوبی به این قضیه نداریم .

هاشمی‌نسب در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه آبادان خاطرنشان کرد: خدا به خانواده‌های آنها صبر دهد. مصیبت‌ها در کشور ما آنقدر زیاد شده که نمی‌دانیم چه کار کنیم و واقعا مردم آبادان در این حادثه بسیار مظلوم بودند.

انتهای پیام/

کدخبر: 785878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟