دلفی: طعم تیم امید را چشیده‌ام و به دنبال بزرگسالان هستم/ اولویتم مسائل مالی نیست/ چند پیشنهاد خوب دارم

«یونس دلفی» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص جدایی از شارلوا و پیوستن به گوریسا اظهار داشت: متاسفانه شرایط و جو باشگاه شارلوا برایم جالب نبود و دیگر احساس خوبی در آنجا نداشتم. به همین خاطر از باشگاه درخواست نامه‌ برای انتقال قرضی دادم. دربین پیشنهاداتی که داشتم لیگ کرواسی را برای ادامه فعالیتم انتخاب کردم که در آنجا هم به دلیل مصدومیت‌هایی که برایم پیش آمد فرصت چندانی برای بازی پیدا نکردم، اما در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوم قراردادم باهر 2 باشگاه دیگر تمام شده است.

وی درمورد اینکه شنیده می‌شود از چندین تیم لیگ برتری و همینطور پرسپولیس پیشنهاد دارد گفت: بله. چندین پیشنهاد از چند تیم لیگ برتری دارم و در حال بررسی شرایط آنها هستم، اما برای انتخاب تیم جدیدم چه داخلی باشد و چه خارجی، در وحله اول اولیتم با بازی کردن است تا جرو بحث سر مبلغ قرارداد. من هنوز خیلی جوان هستم و درحال حاضر دوست دارم بتوانم با بازی کردن ضمن نشان دادن توانایی‌هایم جز نفرات دعوت شده به تیم ملی و از بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر باشم.

مهاجم سابق شارلوا بلژیک در واکنش به دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی امید برای مسابقات قهرمانی آسیا توسط « مهدی مهدوی‌کیا » توضیح داد: به هرحال دعوت نشدنم به اردوی تیم امید به تصمیم و صلاح دید سرمربی باز می‌گردد، چون آقا مهدی به جز «محمدخدابنده‌لو» که متولد 70 است مابقی بازیکنان را از  دهه 80 دعوت کرده تا بتواند آنها را برای مسابقات المپیک آماده کند. راستش را بخواهید خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم و بیشتر تمرکزم در حال حاضر روی انتخاب یک تیم جدید و دعوت شدن به تیم ملی بزرگسالان است. در سن خیلی کمتر تجربه حضور در تیم امید را با حضور آقایان کرانچار، مجیدی و استیلی را در کارنامه‌ام داشتم به نوعی طعم حضور در این رده از تیم ملی را چشیده‌ام.

انتهای پیام/

کدخبر: 785433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟