پرواز دوباره قوی سپید انزلی/ ملوان پس از 7 سال لیگ برتری شد

به گزارش رکنا، هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران جام آزادگان روز گذشته با انجام چند بازی دنبال شد و در یکی از این دیدارها تیم ملوان بندر انزلی با پیروزی 2 بر 0 مقابل ماشین‌سازی تبریز  در فاصله 2 هفته مانده به پایان بازی‌ها موفق شد جشن صعود به لیگ برتر را برپا کند.

قوی سپید انزلی و شاگردان مازیار زارع بالاخره با تمامی کش و قوس‌ها بعد از 7 سال به لیگ برتر راه یافته و حالا فوتبال خطه شمال دیگر دلخوش به نساجی و تنها نماینده مازندران نیست و ملوان یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های فوتبال ایران هم به آن اضافه شده است.

قهرمان 2 دوره جام حذفی و نماینده ایران در 2 دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حالا با همراهان قدیمی خود یعنی پژمان نوری و مازیار زارع لیگ برتری شده و بار دیگر فریاد هله هله کن ...مرا وله کن در ورزشگاه پیر انزلی طنین انداز خواهد شد.

بدون شک در راه صعود این تیم قدیمی و ریشه‌دار به لیگ برتر بسیاری عوامل دخیل بوده و آنچه که بیش از پیش به چشم می‌آید حضور پژمان نوری در راس هرم مدیریتی آن و بازیکن شاخص انزلی چی‌ها یعنی مازیار زارع هم در راس کادر فنی نتایج خوبی را رقم زده و سپیدپوشان انزلی را راهی لیگ برتر کردند.

بهمن صالح نیا، محمدقدیربحری، عزیز اسپنددار، سید جلال رافخایی، زنده یاد مهرداد اولادی ، محمدحبیبی، محمد احمدزاده، پژمان نوری، پیمان دلخوش، مازیار زارع، غفورجهانی و زنده یاد سیروس قایقران تنها بخشی از تاریخ ناب انزلی و بازیکنان این خطه و باشگاه در تیم ملی هستند.

ملوان حالا سربه آسمان خواهد سایید و تمامی کوچه پس کوچه های منتهی به ورزشگاه پیر تختی این شهر دوباره سرشار از هلهله آنان است. جاییکه در شب جشن صعود هم تمام شهر تا به صبح نخوابید و شادی کرد..

قوی سپید انزلی دوباره به پرواز درآمده و دلخوشی ماهیگیران سواحل سپید انزلی حالا با نیروی بیشتری برای کار به دریا خواهند زد و انگیزه برای انزلی یعنی صعود تیم محبوب آنها به لیگ برتر.

حضور این تیم با ریشه در لیگ برتر به جذابیت فوتبال ایران می‌افزاید و جای خالی گیلان هم در لیگ دیگر حس نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 785414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟