سوریان: هدف فدراسیون کشتی حضور یک نماینده در هیات رییسه اتحادیه جهانی بود

به گزارش رکنا، حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مورد این نشست گفت: طبق روال همیشگی جلسات کاری بنده و رییس فدراسیون کشتی برگزار و در این جلسه چند ساعته تصمیمات مهمی گرفته شد.

نایب رئیس فدراسیون تصریح کرد: موضوع اصلی این جلسه تقسیم کار بین بنده و رئیس فدراسیون، به منظور پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کشتی کشور در عرصه های داخلی و بین المللی بود.

سوریان ادامه داد: کشتی ایران در سال های اخیر توانسته دوباره در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرد و از لحاظ فنی رشد قابل ملاحظه ای داشته است، اما متأسفانه خلاء حضور نماینده ایران در هیات رییسه اتحادیه جهانی احساس می شود.

وی ادامه داد: در مذاکراتی که با رئیس فدراسیون کشتی داشتم با پیشنهاد بنده مقرر شد تا بیشتر تمرکز من بر روی کارها و امور جاری و داخلی فدراسیون به ویژه تیم های ملی کشتی در تمامی رده های سنی باشد تا فرصت بیشتری در اختیار ایشان به منظور اجرای برنامه های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با سایر فدراسیون های ملی قرار گیرد.

سوریان خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما از این تصمیمات حضور یک نماینده از کشورمان در هیات رییسه اتحادیه جهانی بود و به امید خدا رئیس فدراسیون کشتی  در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی که در جریان رقابت های جهانی صربستان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 785115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟