باشگاه لندنی مشتری لواندوفسکی شد

به گزارش رکنا، تودو فیچاخس در گزارشی مدعی شد رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ شاید کار خودش را در لیگ انگلیس ادامه دهد زیرا باشگاه آرسنال نیز به جمع علاقه‌مندان به این ستاره لهستانی پیوسته است.

باشگاه لندنی در حال برنامه‌ریزی برای این انتقال است زیرا آرتتا سرمربی توپچی‌ها به طور جدی این مهاجم 33 ساله را می‌خواهد.

در همین حال بارسلونا مدت‌هاست که به لواندوفسکی علاقه دارد و طرفین بیش از 1 ماه است در حال مذاکره هستند- برخی منابع نیز از توافق شخصی بارسلونا با این بازیکن خبر می‌دهند هرچند هنوز هیچ معامله‌ای نهایی نشده است.

گفتنی است لواندوفسکی از سال 2014 برای بایرن مونیخ بازی می‌کند و قرارداد او در پایان فصل آینده با باواریایی‌ها تمام می‌شود. مبلغ انتقال او حدود 50 میلیون یورو ارزیابی می‌شود.

البته رابرت لواندوفسکی از آخرین فرصت تعطیلات پیش از حضور در اردوی تیم ملی لهستان برای مسابقات لیگ ملت‌ها استفاده کرد و به همراه همسرش در جشنواره کن حضور یافت.

لواندوفسکی با عجله در حال سپری کردن تعطیلات است زیرا باید به زودی در لیگ ملت‌ها حاضر شود. این مهاجم لهستانی که پیش از این خروج خود را از بایرن مونیخ در آخرین بازی بوندسلیگایی اعلام کرده روز چهارشنبه در جشنواره فیلم کن با سوالی در مورد انتقال به بارسلونا به زبان انگلیسی مواجه شد.

از او سوال شد: آیا می‌خواهی به بارسلونا بروی؟ او پاسخ مشخصی نداد اما لبخند او گویای همه چیز بود.

گفتنی است بارسلونا مدتی قبل اولین پیشنهاد رسمی خود را به مبلغ 32 میلیون یورو + 5 میلیون یورو متغییر را برای این بازیکن تقدیم بایرن کرد. برخی منابع عنوان کرده‌اند که بایرن این پیشنهاد را نپذیرفته است.

انتهای پیام/

کدخبر: 785027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟